peter-de-gekste Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Klinkt misschien raar, maar ik zou Michelle, of Karin, of jullie haar ook kennen ook nooit neer kunnen schieten op de een of andere manier.. Reageren
Kzaf Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Roman, in San Andreas had ik het moeilijk om Ryder [/font] neer te knallen xD *snik* Heb er nog altijd dromen van xD Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Roman, in San Andreas had ik het moeilijk om Ryder [/font] neer te knallen xD *snik* Heb er nog altijd dromen van xD Dat had ik eerder met Big Smoke[/font]. Reageren
gtaNiNi Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Brucie Die zou ik niet kunnen doodschieten. Vind het altijd zo lache met die gast. Ook al zit ik met hem al op 100% ik ga nog steeds met hem drinken en naar de stripclub. En bowlen. Hij heeft ziet eruit als vin diesel, heeft leuk commentaar. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Roman. Hij heeft er voor gezorgd dat we dit verhaal mogen beleven xD Reageren
Ch0mp0w33 Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Wat heeft iedereen met Brucie, ik zou 'm juist graag neer willen knallen. Reageren
cj101 Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Roman want is natuurlijk familie. Reageren
Carl-J Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 ik zou iedereen willen dood schieten, want ik speel GTA om te knallen niet om vrienden te maken Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Roman dan he, het is je eigen neef. En hij is hilarish. Reageren
Nissan Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Roman Niet, Packie niet, Pegorino niet (jammer dat ie toch dood gaat, welk plot je ook kiest ) [/font] Derrick Niet, Faustin niet. Die Gay kan ik wel in 1 shot doodknallen, niet om z'n sexualiteit maar omdat die zo gay doet xD[/font] Ja er zijn er nog wel een paar maar die ga ik niet allemaal opschrijven Reageren
Bigstijn Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Roman, Little Jacob en Patrick/ Packie, Roman: Het is je neef, hij heeft een gevoel voor humor. Little Jacob: Ik vind hem samen met Niko en Patrick een goed team, hoewel Little Jacob en Patrick elkaar niet echt ontmoeten, of misschien een keer. Patrick: Leuke missies, goed personage, eigenlijk hetzelfde als bij Little Jacob. Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 ik kan ze allemaal wel neerknallen niet dat ik dat doe:p ik denk dat ik roman en dwayne niet kan neerknallen wel is elizabeth dat is een bitch francis cker weten stomme eikel playboy altijd stoer doen dimitri stomme verader en dat was het wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.