Jump to content

Welk personage zou jij NIET kunnen doodschieten?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zou Little Jacob niet kunnen doodknallen.

Waarom? Eerst toen ik het een keer wou doen, was men wapen weer is leeg :duh:

En toen ik eindelijk een vol wapen had gevonden, ging ik naar hem toe.

Hij stond tegen een muurtje aan te leunen, en ik reed te hard en kon niet meer remmen

en knalde boven op hem met de wagen :duh:

Uiteindelijk wel gelukt om hem dood te knallen :dans::tu:

• Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• B-Dup

3

• XXL-GTA

3

• peter-de-gekste

2

• NigelSlangen

2

Geplaatst:

Roman, hij is aardig en ook een beetje zielig... Ik zou hem sowieso nooit doodschieten. En eigenlijk Jacob ook niet...

Geplaatst:
Wat heeft iedereen met Brucie, ik zou 'm juist graag neer willen knallen.

Ik ook haha :7

Ik mag hem niet zo, maar hij is wel een coole gozer. :tu:

Geplaatst:

Roman en Packie. Maar vooral toch Packie omdat je van hem supervette missies krijgt, zoals Three Leaf Clover bijvoorbeeld: De missie waarin je een bank moet overvallen[/font]Toen ik Packie voor de eerste keer ontmoette dacht ik niet dat hij zo'n goede vriend ging worden.

Geplaatst: (bewerkt)

pppppffffffffffffffffff................ ff denken.......... dan denk ik toch Packie tenzij hij iets met me heeft uitgehaald dan schiet ik alsnog een raket door zijn kop heen. en ik vind het nog steeds jammer dat die stomp die Niko aan Brucie gaf niet dodelijk was :(

Bewerkt: door gamerz1o1
Geplaatst:

Nou, ik zal je eens goed uitleggen! Die Roman brengt jou alleen maar in de problemen en hij heeft tegen je gelogen dus van mij mag hij dood! en die LJ kan ik niet eens normaal verstaan!!!!!!!! :duh:

Geplaatst:

Ik zou geen een personage niet kunnen neeschieten zelf al zitte er leepe bij k zou ze tog kunnen neerschieten hoor daarvoor is het gta e :D

Geplaatst:

Roman, hij is je neef en is hilarisch.

Little Jacob, hij is cool en is mijn favorite pesonage van GTA IV (Niko uitgezonderd).

Brucie, :schater::schater::schater: (kan geen worden voor vinden :7 ).

Geplaatst:

Dan heb je hem vermoord in die ene missie[/font].

Badman kom je alleen tegen is de cutscenes :Y ,

Geplaatst:
Dan heb je hem vermoord in die ene missie[/font].

Badman kom je alleen tegen is de cutscenes :Y ,

Das ook niet waar je komt Badman ook tegen als random character.

Geplaatst:

Little Jacob is gewoon een echte maat van je. Vooral wanneer hij je in één van de eerste missies helpt (bij het warenhuis) geeft een goed gevoel.

Roman is ook wel relax alleen staat zijn personage me totaal niet aan.

Geplaatst:

little jacob zou ik niet kunnen doodschieten.. want hij is echt altijd dik chill en relaxed en je echte vriend. met aardig wat missies helpt hij jou en hij zal je nooit in de steek laten.

verder vraag ik me af waarom iedereen roman toch zo cool vind. ik vind het maar een dikke fatsige lompe schreeuwende lozer. maar ik had op het einde perongeluk voor revenge gekozen.. dus toen ging kate dood. maar is het waar dat wanneer je voor geld kiest dat kate je dan nooit meer wil zien??[/font]

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...