Jump to content

Welk personage zou jij NIET kunnen doodschieten?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
little jacob zou ik niet kunnen doodschieten.. want hij is echt altijd dik chill en relaxed en je echte vriend. met aardig wat missies helpt hij jou en hij zal je nooit in de steek laten.

verder vraag ik me af waarom iedereen roman toch zo cool vind. ik vind het maar een dikke fatsige lompe schreeuwende lozer. maar ik had op het einde perongeluk voor revenge gekozen.. dus toen ging kate dood. maar is het waar dat wanneer je voor geld kiest dat kate je dan nooit meer wil zien??[/font]

nah je mixt het hele boeltje door elkaar

jij hebt het over the holland play: Missie waarin je kiest tussen playboy x of dwayne neer te knallen.

Playboy wil je niet meer zien als je dwayne vermoord en dwayne geeft je playboy's penthouse + stuurt twee gangleden die je helpen wanneer je maar wilt.[/font]

Het enige domme is bij het einde van de storyline waar jij aan denkt is als je voor het geld kiest je geen gratis taxi ritten meer kan krijgen omdat Roman dood is... dus schiet die kate maar af!![/font]

Bewerkt: door the sith
  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• B-Dup

3

• XXL-GTA

3

• peter-de-gekste

2

• NigelSlangen

2

Geplaatst:
maar is het waar dat wanneer je voor geld kiest dat kate je dan nooit meer wil zien??[/font]

Wanneer je voor de deal hebt gekozen, weigert Kate om met Niko naar de bruiloft te gaan. Wanneer ze daarna hoort dat Roman is vermoord, belt ze je op en laat ze weten een luisterend oor voor je te willen zijn[/font]. Het heeft verder dus geen invloed op de vriendschap tussen jullie twee.

Bij het beantwoorden van de vraag van de topicstarter, denk ik aan twee namen: Brucie en Roman. Ik vind dat ze een origineel en humoristisch karakter hebben en ben blij dat ze in mijn savegame de verhaallijn overleefd[/font] hebben.

Geplaatst:

Ik zou Dimitri niet kunnen doodschieten grapje Dimitri moet dood

En manny hij stress mij met zijn the streets

Little Jacob zou ik niet kunnen knallen

• 3 weken later...
Geplaatst:

Aangezien ik nog met de missies bezig ben (48% ofzo) heb ik maar besloten om niet met teveel mensen vaste vrienden te worden. Anders zeiken ze de hele tijd dat je met ze uit moet.

Maar wie ik niet kan doodschieten:

Little Jacob _O_

Roman

Dat zijn ook de twee (naast de dames) met wie ik het meest op pad ga.

Ook vind ik die Carmen wel een leuk typje. Kiki mag oprotten en Alex ken ik nog maar net (die kan je ontmoeten op www.craplist.net

Geplaatst:

Ehm, ik zou iedereen wel kunnen neerknallen, behalve Mallorie, want die is zwanger en dat gaat me te ver.

Geplaatst:
Ehm, ik zou iedereen wel kunnen neerknallen, behalve Mallorie, want die is zwanger en dat gaat me te ver.

fuck da t is e spel e man :bonk:

Geplaatst:

Misschien beetje offtopic

Ik was vorige week ofzo helemaal opnieuw begonnen en zojuist moest ik weer Playboy of Dwayne vermoorden

Omdat ik vorige keer meneer X had vermoord, wilde ik Dwayne vermoorden

Alleen toen ik daar aankwam voelde ik toch wel iets van medelijden met die knul. :puh:

Hij woont in een verrotte buurt, in een verrotte flat, zijn kamer is nog verrotter en hij beweerde zelf dat hij geen vrienden meer had. Op dat moment kon ik het gewoon niet maken om een kogel door zn kop te jagen :7

Maar omdat ik niet meer terug kon voor Playboy heb ik mezelf maar voor een auto gegooid en na het ziekenhuisbezoekje besloot ik toch maar Playboy weer te vermoorden omdat ik hem gewoon niet mag

Geplaatst:

Ik snap niet wat sommigen met Brucie hebben. Ik vind het echt gewoon een mongool, en te horen aan de dialogen Niko zelf ook. Die zou ik duzz het liefst meteen een kogel door zn hoofd jagen.

Mensen die ik niet dood zou kunnen maken zijn Little Jacob, Roman en Packie.

Little Jacob is de chillste gast van het hele spel, laid back, lekker aan de wiet en hij verkoopt je wapens.

Roman is je neef, en een van de weinigen die je door dik en dun kan vertrouwen.

Packie is gewoon een coole en grappige gast.

Playboy X zou ik ook niet vermoord hebben als je dan iets anders goed kreeg, maar die keuze is een beetje unbalanced. Huis en een vriend of helemaal NIKS. Die Dwayne vind ik een beetje een mongool, Playboy biedt hem vanalles aan ('half of the business'), en hij blijft zeuren over het feit dat zn business wordt overgenomen. PUSSY!!

Mja, X moest dood, jammer dan. Wel chill huis.

Geplaatst: (bewerkt)

Roman, en Jaboc. Die personages zijn erg behulpzaam. Maar die Packie vind ik wel erg irritant.

Bewerkt: door Racingfreak
Geplaatst:
EDDY LOW... maar toch moet het in de 2e ontmoeting :cry:

He ik heb nooit een 2e ontmoeting met die gast gehad

Ik had wel altijd iets op internet gelezen dat er een seriemoordenaar in middle park rondloopt 's nachts. Misschien is dat die eddie low wel :)

Geplaatst:

die little jacob mag van mij dood.hij verkoopt shitty wapens

en van communiceren met hem is tog geen sprake omdat alles wat hij uitkraamt tog niet te verstaan is.

ook erger ik me dood aan zijn stopwoordje 'one love' :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...