Hackman Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 I and I zijn er ook inmiddels ziek van, one love! Reageren
kevin schilder Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Little Jacob, Roman, Packie, Dwayne, Ray Broccoli of zoiets. Reageren
Pishenkie Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Brucie & Little Jacob & Roman Reageren
XXL-GTA Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Ehm, ik zou iedereen wel kunnen neerknallen, behalve Mallorie, want die is zwanger en dat gaat me te ver. fuck da t is e spel e man Ja, eigenlijk mag ze wel dood. Maar eerst schieten we in haar buik zodat de baby sterft en dan gaan we knuppelen. Reageren
Platypus Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Ehm, ik zou iedereen wel kunnen neerknallen, behalve Mallorie, want die is zwanger en dat gaat me te ver. fuck da t is e spel e man Ja, eigenlijk mag ze wel dood. Maar eerst schieten we in haar buik zodat de baby sterft en dan gaan we knuppelen. Dus jij gunt Roman geen kind? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 die little jacob mag van mij dood.hij verkoopt shitty wapensen van communiceren met hem is tog geen sprake omdat alles wat hij uitkraamt tog niet te verstaan is. ook erger ik me dood aan zijn stopwoordje 'one love' Wordt betere vrienden, dan verkoopt hij je veel betere wapens. Ik kan vanalles kopen, M4, Grenades, SMG, etc. Volgensmij ligt het aan je relatie, anders is het misschien je progress..Ik zou zelf Mallorie niet kunnen neerschieten. Onschuldig lief kind. Doet vanalles voor je, en moet ook vanalles doorstaan. Maar ze blijft jouw en je neef steunen. Reageren
Lycan Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 My list: Roman, hij is tenslotte je neef Little Jacob, hij's gewoon droog en hij "schiet" je wel es te hulp Packie, he's the real gangster!! "ROBIN FUCKING HOOD!!" Derrick, ik mag hem wel, heeft niet echt kwaad in de zin Brucie, van die gast krijg ik gewoon niet genoeg Wie ik wel dood wil hebben: Francis, misselijke (..), maar ik ga Derrick toch vermoorden, Francis z'n specialiteit kan van pas komen Playboy X, gelukkig al gedaan, z'n gedrag vind ik echt irritant Manny, ik vind z'n idee cool, alleen dat gepraat van hem is verschrikkelijk, ben blij dat ie dood is Reageren
XXL-GTA Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Ehm, ik zou iedereen wel kunnen neerknallen, behalve Mallorie, want die is zwanger en dat gaat me te ver. fuck da t is e spel e man Ja, eigenlijk mag ze wel dood. Maar eerst schieten we in haar buik zodat de baby sterft en dan gaan we knuppelen. Dus jij gunt Roman geen kind? Oh, mijn 2de opmerking was sarcastisch... Reageren
B-Dup Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Ja leuk maar gaat iemand me nog vertellen waar je Eddie low voor de 2e keer kan vinden? Reageren
Swiggers Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Roman niet, dit is tevens je familie. Packie niet, dit is een goede vriend. Brucie ook niet, deze kerel is wel grappig. Little Jacob zeker niet, dit is een coole gozer die grappig praat. Euhh, als ik er nog één dood moest schieten dan zal ik Elizabeta Torres vermoorden. Dit vindt ik echt een 'bitch'. Niko steelt het drug voor haar terug ( Missie The Snow Strom ), en dan geeft ze alleen maar een grote bek terug. Echt een naar mens is dit, en deze zal ik echt persoonlijk dood willen schieten ! DSgregor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.