Jump to content

vliegtuig

TheGtaSecret

vind je dat een vliegtuig in VC had gemoeten??  

19 leden hebben gestemd

1. 1. vind je dat een vliegtuig in VC had gemoeten??

• ja
      9
    • neen
      3
    • mocht wel maar ik vind het niet erg
      4

Recommended Posts

Er hadden er wel meer ingemogen, alleen wat had SA dan moeten brengen? Ik heb wel eens een keer aan Jarno gevraagd of hij ervoor kon zorgen dat de straaljagers (of wat het ook zijn) die op het vliegveld staan, een mod kon komen dat ze écht konden vliegen. Dat was jammer genoeg niet mogelijk, behalve als je het hele spel ondersteboven gooide. Maar ik vind dat watervliegtuigje wel genoeg, hij is wel grappig en je kan er stunts genoeg mee maken, het is wel geen stuntplane zoals in SA, maar dat slaat ook écht alles...

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Ik vind het opzich wel jammer dat er alleen maar een watervliegtuig in zat. In GTA3 begonnen ze goed met de dodo alhoewel dat samengevat gewoon een rotvliegtuig was. Als ze in Vice dan de Dodo er gewoon in hadden laten zitten inclusief een paar missies ermee, was het wel leuker geweest. In San Andreas hebben ze het helemaal goed gemaakt door de skimmer én de dodo erin te zetten natuurlijk.

Delen op andere websites

ja inderdaad maar ik vond datr de skimmer te snel neerstorte omdat hij niet hoog genoeg kan die ene missie met die skimmer moest ik bij al mijn vrienden halen omdat ze het zelf nie konden. :puh:

maar verder geen komentaar en nu is het trouwens ook weer leuk om in san andreas te vliegen anders blijft het allemaal zo saai <_<

Delen op andere websites

Ik vind de skimmer wel makkelijk, heb er hele rijen stunts mee uitgehaald. Ik heb wel een keer aan een mod (modificator) gevraagd of hij de vliegtuigen (die in SA Shamal's heten) kon laten vliegen, het was wel mogelijk, alleen moesten er dan té veel dingen veranderen. Misschien een leuke uitdaging voor iemand die denkt dat het wel eenvoudig kan. Dan is hetzelfde misschien mogelijk voor de boeings!

Delen op andere websites

Vice City is te klein voor een vliegtuig, en die Skimmer is goed genoeg... Wel jammer dat de dodo er niet inzit... Jah hij zit er wel in maar ik bedoel dat je er ook in kan vliegen (hij zweeft als advertentsie vliegtuig in de lucht met een banner erachter).

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...