Jump to content

Vliegen onder de map


IV trailer

Recommended Posts

Ik zag in een youtube filmje hoe je onder de map kon komen. (deze http://www.youtube.com/watch?v=-ATrcGZU27M ) Dit bracht mij het idee om daar een heli te cheaten. Dit koste heel veel moeite omdat het telkens mislukte succesvol op te stijgen met de heli. Uiteindelijk is het gelukt en het resultaat staat op tape. Enjoy!

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Ja wel grappig, maar hoe kom je dan weer in de normale wereld?

Normaal gesproken door naar beneden te vallen. Dan teleport je weer boven de grond. Dit was mij trouwens ook heel veel gebeurt toen ik probeerde in te stappen. Ik wilde pas opnemen als er wat te zien viel, daarom staat dat ook niet op tape. Ik kwam per ongeluk weer boven zoals je zag door tegen de grond aan te vliegen denk ik. Er was ook een keer dat ik te ver zakte met de heli bij het instappen waardoor ik weer boven kwam.

Link to comment
Delen op andere websites

leuk, maar wat heb je eraan? Het lijkt mij dat er boven de grond meer leven is ;)

In het filmpje zelf kan je het niet zo goed zien maar je ziet alle textures aan de binnenkant van het gebouw. Verder is het natuurlijk leuk voor bepaalde mensen om dit soort dingen uit te proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...