Bossinkje Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 Heey,, Vorige week toen ik VC aan het spelen was,zag ik opeens voor het Stadion waar ook die Bloodring Bangers een wit figuur van een mannetje op de straat. Vanmiddag zag ik die weer,midden op de weg.. Wat is dat,en waarvoor zijn die daar..? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 Klinkt alsof je videokaart niet helemaal goed is.. Kijk eens of deze goed met Vice City overweg kan, en download zonodig de nieuwste drivers eens voor je kaart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 Denk niet dat het daar aan ligt,, Het was net zo'n wit poppetje als op deze voorkant van de 'Quest' staat: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaRioRZ Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 Denk niet dat het daar aan ligt,,Het was net zo'n wit poppetje als op deze voorkant van de 'Quest' staat: Dat is als iemand vermoord is, word omgetrokken met krijt (lined in chalk). zodat ze kunnen zien dat hij daar lag, op de manier zoals hij getekend is. en in dit geval zal hij waarschijnlijk zijn aangereden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 Het zou die krijt tekening wel zijn geweest,want in VC heb ik nog nooit een wit mannetje gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 Maar ik zie dat normaal nooit als er iemand wordt aangereden..Dan verdwijnt diegene.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 Maar ik zie dat normaal nooit als er iemand wordt aangereden..Dan verdwijnt diegene.. Als je iemand aan gort schiet of aan gaat rijden, moet je snel uitstappen en daarna kijken. Als hij verdwijnt komt de krijttekening. Die verdwijnt ook weer na een tijdje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 Oke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 Heb hier nog een plaatje: Maar bij mij werkt het niet altijd.. Meestal als ik iemand vermoord,dan ligt hij/zij in een plas met bloed,dan verdwijnt het lijk,en even later verdwijnt het bloed.. Niks geen krijt op straat.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Heb hier nog een plaatje:*plaatje* Maar bij mij werkt het niet altijd.. Meestal als ik iemand vermoord,dan ligt hij/zij in een plas met bloed,dan verdwijnt het lijk,en even later verdwijnt het bloed.. Niks geen krijt op straat.. Soms komt het er wel en soms niet. Dat gaat geheel willekeurig. Net zoals de hoeveelheid geld een poppetje dropt als hij dood gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Heb hier nog een plaatje:*plaatje* Maar bij mij werkt het niet altijd.. Meestal als ik iemand vermoord,dan ligt hij/zij in een plas met bloed,dan verdwijnt het lijk,en even later verdwijnt het bloed.. Niks geen krijt op straat.. Soms komt het er wel en soms niet. Dat gaat geheel willekeurig. Net zoals de hoeveelheid geld een poppetje dropt als hij dood gaat. Okee... Bedankt allemaal voor jullie hulp! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Heb hier nog een plaatje:*plaatje* Maar bij mij werkt het niet altijd.. Meestal als ik iemand vermoord,dan ligt hij/zij in een plas met bloed,dan verdwijnt het lijk,en even later verdwijnt het bloed.. Niks geen krijt op straat.. Soms komt het er wel en soms niet. Dat gaat geheel willekeurig. Net zoals de hoeveelheid geld een poppetje dropt als hij dood gaat. Okee... Bedankt allemaal voor jullie hulp! staat hij rechtop of niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Eeh,,Waar heb je het over..? Wat moet rechtop staan,,? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Eeh,,Waar heb je het over..?Wat moet rechtop staan,,? dat poppetje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Nee,dat poppetje is op straat getekend.. Ik heb toch een screen gepost.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.