Jump to content

GTA IV slecht voor PS3 ?


raymono

Gaat de PS3 raar doen van GTA IV  

95 leden hebben gestemd

  1. 1. Gaat de PS3 raar doen van GTA IV

    • Ja
      19
    • Nee
      68


Recommended Posts

Ik speel al van in het begin met de Auto-Save en het internet aan. Ik heb nog nergens last van gehad (gelukkig maar ^_^ ).

Alleen als ik in de PS3 Internet Browser zit loopt hij soms vast, tot nu toe al een stuk of vijf keer. Dan leest hij de HDD niet meer en moet ik 'm resetten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • raymono

    19

  • Dri3s

    4

  • FerryN

    3

  • Hayte

    3

Ik heb nog geen problemen met mijn gta 4 (ps3), maar een goeie vriend van me zit op 40% en toen liep gta 4 vast (xbox 360 natuurlijk :7 ). Een paar keer opstarten werkte wel even, maar nu loopt de xbox al vast bij het opstarten van de console. :7

Ik denk dus: Ja, GTA 4 heeft bij sommige mensen wel invloed op een console op een negatieve manier.

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook nog nooit een probleem gehad en daar ben ik ontzettend blij om aangezien anderen het niet eens 5 minuten normaal kunnen spelen :N

Ja,dus jij heb eigenlijk onzettend mazzel,maar is het egt geen een keer vastgelopen of raar heeft gedaan?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb xbox 360 NOG NOOOOOOOIT vastgelopen perfect daar ben ik echt BLIJ mee! :cya:

Klop maar heel hard af, want als hij niet vastloopt heb je misschien geluk, want er staan nog andere verrassingen die je te wachten kunnen staan, Voornamelijk RROD of Dvd speler naar de kut.

Ps. heb er evaring mee, heb beide gehad/heb nog steeds dvd speler naar de klote. ;)

Maargoed, het ligt natuurlijk ook aan of je PS3 niet te warm word, of dergelijke.

Maar dat GTA 4 juist voor de problemen zorgt vind ik zelf vreemd, want misschien moet de Cpu veel laden en daarom warm word, en daarom fouten gaat geven bij GTA 4 terwijl dit bij andere niet zijn.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

allemaal fanboys hier er zijn geen games die consoles vernielen geen gta geen commander keen

geen ps3 geen x box

de games doen niks ga dan naar de fabrikant

Huh :?

Wat heeft Commander Keen hiermee te maken?

Link to comment
Delen op andere websites

allemaal fanboys hier er zijn geen games die consoles vernielen geen gta geen commander keen

geen ps3 geen x box

de games doen niks ga dan naar de fabrikant

Huh :?

Wat heeft Commander Keen hiermee te maken?

dat was gewoon even om een andere game te noemen lijkt me....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...