Jump to content

GTA IV slecht voor PS3 ?


raymono

Gaat de PS3 raar doen van GTA IV  

95 leden hebben gestemd

  1. 1. Gaat de PS3 raar doen van GTA IV

    • Ja
      19
    • Nee
      68


Recommended Posts

allemaal fanboys hier er zijn geen games die consoles vernielen geen gta geen commander keen

geen ps3 geen x box

de games doen niks ga dan naar de fabrikant

Zoveel hebben dat al gezegt maar het gebeurt tog.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • raymono

    19

  • Dri3s

    4

  • FerryN

    3

  • Hayte

    3

100% JA!

Sinds ik GTA heb wil me PS3 60GB nog wel eens ontzettend veel geluid maken

Dat zijn waarschijnlijk de fans... GTA IV is een zwaar spel.. de videokaart en processor zullen veel warmte afgeven, en dat moet natuurlijk ergens weg kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

dag jongens en meisjes , ik heb de ps3 nu al ongeveer 4 maanden , tot nu toe geen problemen mee gehad . heb altijd zonder problemen resistance gespeeld , nu heb ik al bijna 2 weken gta 4 gespeeld en sinds 2 dagen is de ps 3 stuk , leest niets meer de blu ray functie doet niets meer , wel leest hij dvd's en data cd's .

Mijn ps3 heeft al eens een schijnbeweging gemaakt ,hij las gta 4 disc ineens niet meer. na aan en uit zetten deed ie weer normaal , maar sinds 2 dagen is die helemaal dood .

Mijn conclussie , GTA 4 is degelijk schadelijk voor de ps 3 . Nu moet ik maanden wachten voor de reparatie,

Ik heb al vele klachten gelezen over de reparatie's van sony .

Helaas moet ik deze nu ook aangaan en waarschijnlijk krijg ik een andere ps3 , wat een gedoe allemaal . vindt het echt kl*te . :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook nergens last van, het ligt er volgens mij echt gewoon aan hoe je met ps3 omgaat. Als je hem gewoon op de zelfde plaatst laat staan, en gewoon om de 2 uur gamen ofzo een pauze neemt en je ps3 af laat koelen, moet er niks aan de hand zijn. Dat is trouwens het zelfde bij de xbox. Zet hem trouwens ook op een stabiele plaats!

je kan op de 360 gewoon gta doen zonder onderbrekingen hoor:P ik weet niet waar je dat had geleze...

Link to comment
Delen op andere websites

Het is echt onzin dat je ps3 stuk gaat door een game..

okey het is waar dat gta iv niet altijd even soepeltjes loopt, maar dat komt omdat een game dan niet helemaal goed geprogameerd is. Maar dit kan er nooit voor zorgen dat je ps3 dan kapot gaat.

Het zou ook wel kunnen dat je ps3 stuk gaat terwijl je gta iv speeld maar dan komt het nog niet meteen door de game.

denk daar maar eens over na. Of bel sony op en vraag het aan hun of het kan dat je ps3 stuk gaat door een game.

Link to comment
Delen op andere websites

Op Xbox 360 heb je ook die probleem, had ik net veel missies gehaald. Dan loopt tie weer vast, want autosave werkt niet als tie crasht.

die autosave werkt dan wel ik heb het 1 keer gehad kijk eens of je hem niet uit hebt staan...

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan, bij sommige mensen kan het systeem niet meer opstarten, door de problemen van GTA IV. Soms loopt hij ook vast, of valt hij uit. Nu is dat niet meer zo, want Rockstar heeft een patch uitgebracht die deze problemen verhelpt. Dus als het goed is, gebeurt dit niet meer :)

@Hieronder: post dan niet :puh:

klopt! laast een update over.

Link to comment
Delen op andere websites

dag jongens en meisjes , ik heb de ps3 nu al ongeveer 4 maanden , tot nu toe geen problemen mee gehad . heb altijd zonder problemen resistance gespeeld , nu heb ik al bijna 2 weken gta 4 gespeeld en sinds 2 dagen is de ps 3 stuk , leest niets meer de blu ray functie doet niets meer , wel leest hij dvd's en data cd's .

Mijn ps3 heeft al eens een schijnbeweging gemaakt ,hij las gta 4 disc ineens niet meer. na aan en uit zetten deed ie weer normaal , maar sinds 2 dagen is die helemaal dood .

Mijn conclussie , GTA 4 is degelijk schadelijk voor de ps 3 . Nu moet ik maanden wachten voor de reparatie,

Ik heb al vele klachten gelezen over de reparatie's van sony .

Helaas moet ik deze nu ook aangaan en waarschijnlijk krijg ik een andere ps3 , wat een gedoe allemaal . vindt het echt kl*te . :duh:

Dit is nou echt hele grote onzin. Een spel maakt heus geen console kapot hoor. Waarschijnlijk komt het gewoon omdat IV een zwaar spel is, en dat een PS3 zijn warmte niet kwijt kan wanneer je hem op een slechte plek neerzet. Dat IV je console molt is dus gewoon bullshit! Ik bedoel, is je pc wel eens kapot gedaan door een programma??? (tja virus miss..., maar dat is IV dus zeker niet)

RoL0

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn ps3 al 6 maanden en een keer zeik gehad dat ie geen cd's meer las dus ik kreeg een nieuwe omdat ik toch garantie had, maar toch blijf ik voor de PS3 kiezen ook al moet ik 10 x een nieuwe krijgen. :D

Bewerkt: door ScarPacino
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...