alfa romeo fan Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Kan iemand mij vertellen waar een bank is en waar je ook in kan ? Reageren
Dvt Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 (bewerkt) Die bank zit in Little China. Daar kun je volgens mij wel in. Tevens komt er een missie van, waarbij je de bank moet beroven met Packie.[/font] Bewerkt: 16 mei 2008 door Dvt Reageren
Kloep Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Wat kun je eigenlijk in de bank? Beroven? Reageren
alfa romeo fan Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Die bank zit in Little China. Daar kun je volgens mij wel in.Tevens komt er een missie van, waarbij je de bank moet beroven met Packie.[/font] ligt dat little china in het meest linkse eiland? Reageren
Dvt Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 (bewerkt) Die bank zit in Little China. Daar kun je volgens mij wel in.Tevens komt er een missie van, waarbij je de bank moet beroven met Packie.[/font] ligt dat little china in het meest linkse eiland? Nee tweede volgens mij. Alqonquin dus. Bewerkt: 16 mei 2008 door Dvt Reageren
Little Jacob Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Wat kun je eigenlijk in de bank? Beroven? In die missie wel, ja. Reageren
alfa romeo fan Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Wat kun je eigenlijk in de bank? Beroven? In die missie wel, ja. maar ik ben nu bij die bank heb die missie nog niet gedaan maar ik kan er niet in of de goede ingang niet vinden Reageren
Jok3r Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Nee, kan niet, alleen in die missie.. Echt nep dat ze dat eruit halen, in Vice City kon je wel de bank gewoon beroven wanneer je zelf wou........... Reageren
alfa romeo fan Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Nee, kan niet, alleen in die missie..Echt nep dat ze dat eruit halen, in Vice City kon je wel de bank gewoon beroven wanneer je zelf wou........... ja idd Reageren
Swiggers Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Die bank zit in Little China. Daar kun je volgens mij wel in.Tevens komt er een missie van, waarbij je de bank moet beroven met Packie.[/font] ligt dat little china in het meest linkse eiland? Nee tweede volgens mij. Alqonquin dus. Kleine toevoeging: De bank ligt in Wall Street. De beroemde 'dure' straat in New York. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Zou iemand een Snapmap kunnen maken, als dit niet te veel gevraagt is? Reageren
Swiggers Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Zou iemand een Snapmap kunnen maken, als dit niet te veel gevraagt is? Of course... Ik weet het niet 100 % zeker. Hier is dacht ik de Liberty Bank ( Van de Missie met Packie dat je die moest beroven...[/font]Click here to view the SnapMap] Één van die twee puntjes moet het geloof ik zijn. Maar helaas kan het nu niet even nakijken op de PS3, want ik kan er nu niet meer op. Veel succes, Zijn het de goede puntjes... Swiggers Reageren
dakkiono Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 met een missie moet je ook een bank beroven Reageren
Scarface92 Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 (bewerkt) met een missie moet je ook een bank beroven Ja, dat is de missie Three leaf clover van Packie waar je een bank moet overvallen. Dit is volgens mij niet (meer) mogelijk in het spel. Bewerkt: 16 mei 2008 door GrandTheftTwanO Reageren
dutchmaster Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 met een missie moet je ook een bank beroven Ja, dat is de missie Three leaf clover van Packie waar je een bank moet overvallen. Dit is volgens mij niet (meer) mogelijk in het spel. nee helaas niet, heb het zojuist geprobeerd voor je, maar lukt me niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.