Jump to content

Dimitri Revenge


Carl_Johnsen

Recommended Posts

Hoi, allemaal ik ben nu bezig dat ik revenge moet nemen op Dimitri! Ik heb alle mannetjes afgeknald, daarna ben ik naar boven gegaan om de cargo hold te openen. Nu ik eenmaal beneden ben, is ie weer dicht, en ik zie nergens Dimitri? Ben ook al naar boven geweest om hem weer te openen maar dat lukt niet. Kan iemand mij uitleggen wat ik meot doen!

Thanks!

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, volgens mij zijn er meerderen 'cargo holders', maar die dus dicht zitten. Maar als je dus bovenin het schip de opening vrijgemaakt hebt. Dan moet hij gewoon open zijn, was bij mij tenminste wel. Je weet wel dat je er vanaf boven in moet springen he? Je bent beneden zeg je, daar bedoel je zeker mee in het schip dus. Nou dan moet je daaronder goed schuilen achter de houten dozen en de bewakers afmaken, dan krijg je een cutscene en moet je dimitri vermoorden. Het kan goed zijn dat de opening dan dicht gaat omdat je via een andere weg terug moet.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, volgens mij zijn er meerderen 'cargo holders', maar die dus dicht zitten. Maar als je dus bovenin het schip de opening vrijgemaakt hebt. Dan moet hij gewoon open zijn, was bij mij tenminste wel. Je weet wel dat je er vanaf boven in moet springen he? Je bent beneden zeg je, daar bedoel je zeker mee in het schip dus. Nou dan moet je daaronder goed schuilen achter de houten dozen en de bewakers afmaken, dan krijg je een cutscene en moet je dimitri vermoorden. Het kan goed zijn dat de opening dan dicht gaat omdat je via een andere weg terug moet.

Nee ik ben niet gesprongen ofzo! Toen ik 'm open heb gemaakt, ben ik gewoon naar beneden gegaan en alle bewakers afgeknald! Maar nu is de ''cargo hold'' dicht. Dus nu moet ik de missie weer opnieuw doen? :N

Bewerkt: door Carl_Johnsen
Link to comment
Delen op andere websites

De cargo hold moet wel open zijn, dus beneden op het hoofd-dek, moet je even goed kijken. En als hij op een of andere rare manier toch dicht zit. Dan vrees ik dat je hem opnieuw moet doen, tenzij iemand nog iets anders weet?

Bij mij was hij gewoon open dus ik denk dat je nog even goed moet nachecken en dat hij vast wel open is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...