Miek Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 (bewerkt) Lijstje: Type: signature Stijl: GTA Grootte: Sig formaat Afbeelding:Graag zou ik willen dat je deze ACHTERGROND gebruikt:Achtergronden dat je uit deze plaatjes de GTA PERSONAGES ERUIT KNIPT EN PLAKT OP DE ACHERGROND!!!!REMEMBER!! uit deze plaatjes uitknippen: CLAUDETOMMY VERCETTI CJ TONI CIPRIANIVIC VANCE NIKO BELLIC Graag in chronologische volgorde. Tekst: Miek GTA LOGO middelmatig groot en vanonder echts GTAForum gta logo Rand: Ja Kleuren: Nee AVATAR: b]Type[/b]:avatar Stijl: GTA Grootte: Sig formaat Afbeelding:CLAUDETOMMY VERCETTI CJ TONI CIPRIANIVIC VANCE NIKO BELLIC ALLE GTA PERSONOGES IN DE AVATAR VAN LICHTJES TOT HARDER NAAR VOREN DUS DAT HET DOORZICHTIG ZIJN EN DOOR MEKAAR STAAN. XTRA:DANK JE!!!!!!!!!!!!!!!!! Bewerkt: 16 mei 2008 door Miek
2fast{0} Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Om het logo van GTAForum te gebruiken moet je eerst toestemming hebben van de eigenaar, in dit geval Joriz.
Miek Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Om het logo van GTAForum te gebruiken moet je eerst toestemming hebben van de eigenaar, in dit geval Joriz. Ik vraag niet om het gtaforum logo, IK VRAAG OM GTAFORUM IN GTA LETTERTYPE TE SCHRIJVEN
Miek Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Niemand? Aub,doe dit voor me,het is dringend.
Bierbuikje Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 ik denk niet dat iemand snel deze opdracht zal voltooien. vanwege het feit dat de personage's moelijk zijn uit te knippen. Zoek een makkelijker plaatje met de personage op de voorgrond en een totaal andere kleur achtergrond. bijvoorbeeld een blauwe lucht
joppie Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) Hoe bedoel je dat met Miek GTA logo? Als je hierop eventjes wil atwoorden, wil ik wel wel wat proberen, die hoekige ventjes uitknippen is niet zo moeilijk. Ik doe alleen de sig, de avatar kan denk niet, dat wordt veel te groot. EDIT: Je moet voortaan je post wat overzichtelijker maken, dus capslock uit, en vul de lijstjes uit de regels voortaan in. Scheelt een hoop. Bewerkt: 18 mei 2008 door joppie
Miek Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Wel het GTA logo=price down logo. Dus Miek geschreven in GTA lettertype
joppie Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 (bewerkt) Resultaat: [img=http://img58.imageshack.us/img58/3878/sigvoormiekpq8.jpg] Snapte alleen niet met dat logo. Tekst: Miek GTA LOGO middelmatig groot en vanonder echts GTAForum gta logo Bewerkt: 21 mei 2008 door joppie
Miek Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Resultaat: [img=http://img58.imageshack.us/img58/3878/sigvoormiekpq8.jpg] Snapte alleen niet met dat logo. Tekst: Miek GTA LOGO middelmatig groot en vanonder echts GTAForum gta logo Dat is het!Bedankt!!
joppie Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 SLOTJE!! Gaat vanzelf als een van de moderators ziet dat het afgerond is.
Recommended Posts