Miek Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Zou ik updaten naar Windows XP? Ik weet dat ik achterloop... Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Zeker doen, alleen heb je een beetje een goed systeem waar XP op kan draaien? Reageren
Fyre Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 (bewerkt) Koop gewoon een computer op marktplaats of dergelijke en je weet sowieso al dat je een betere pc hebt dan je nu hebt. Als hij Win98 draait zou ik geen geld uitgeven aan een upgrade. Gewoon wat geld bewaren, goed op internet kijken en je hebt zo een pc van een euro of 100-200 die veel en veel beter is dan je nu hebt. Overigens kosten die Windows besturingssystemen nogal wat, ja, zelfs XP. Bewerkt: 16 mei 2008 door Fyre Reageren
Thundercover Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Voor Windows 98 komen er in principe geen updates en patches meer uit, terwijl XP op z'n minst even lang nog ondersteuning krijgt als Vista (misschien nog wel langer). Alleen al vanwege de veiligheid moet je op XP overstappen. De meeste programma's van 98 draaien ook op XP, dus dat zal het probleem niet zijn. Overigens zou ik een schone installatie aanbevelen, dat kan troep van de eerdere versie voorkomen (wel eerst van alles een back-up maken!). Reageren
Miek Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Voor Windows 98 komen er in principe geen updates en patches meer uit, terwijl XP op z'n minst even lang nog ondersteuning krijgt als Vista (misschien nog wel langer). Alleen al vanwege de veiligheid moet je op XP overstappen. De meeste programma's van 98 draaien ook op XP, dus dat zal het probleem niet zijn. Overigens zou ik een schone installatie aanbevelen, dat kan troep van de eerdere versie voorkomen (wel eerst van alles een back-up maken!). Dank je! Dubbelpost,srry. Ik had me vergist,het is Windows 2000... Is dat de moeite waard? Reageren
Thundercover Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Dubbelpost,srry.Ik had me vergist,het is Windows 2000... Is dat de moeite waard? Het is zeker beter dan Windows 98, maar als het mogelijk is, kan je beter Windows XP nemen. Ik weet niet precies hoe lang daar nog en óf er überhaupt nog updates zijn, maar ik zou gewoon proberen voor Windows XP te gaan. Dubbelposts samengevoegd, want door mijn reactie wordt het topic alsnog wel opnieuw bekeken. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Je kan ook XP op een andere patisy (geen idee hoe je dat moet spellen) installeren. Het is niet zo handig maar je kan wel kijken of je pc het aankan of niet. En of XP wel bevalt. p.s. Ik loopt ook achter. Win ME Pentium III 800mhz Reageren
Robin2130 Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Je kan ook XP op een andere patisy (geen idee hoe je dat moet spellen) installeren. Het is niet zo handig maar je kan wel kijken of je pc het aankan of niet. En of XP wel bevalt. p.s. Ik loopt ook achter. Win ME Pentium III 800mhz Het is partitie Het is op zich wel een goed idee om te kijken of Windows XP hem wel bevalt. Maar aan de andere kant... Hij is met XP veel beter af dan met '98. Zoals hier eerder vermeld wordt, zal XP nog een lange tijd worden ondersteund en bij '98 is dat al een tijdje gestopt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.