Jump to content

gta sa weergeeft maar 1 soort auto

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen last dat gta sa telkens maar 1 of soms 2 soorten auto's weergeeft. Ik heb hier last van sinds dat ik een bepaalde mod heb geinstaleerd. ik heb toen heb gta sa verwijderd en weer opnieuw geinstaleerd maar nu doet hij het nog steeds . Weten jullie mischien hoe dit komt?

Geplaatst:

uninstall gta san andreas dan ga je naar druk je op start > Deze computer > C:/ Schijf > Progam files > Zoek je op : Rockstargames > Grandteft Auto San Andreas de map moet je dan verwijderen dat lijkt me een goeie tip meschien dan verwijderd ie de mod in ze geheel.

Groetjes Caion

Trouwends heb je vragen /pm me maar :puh:

Geplaatst:

ik heb het geprobeerd maar het werkt niet, hij weergeeft nogsteeds de hele tijd dezelfde auto's. dus waarschijnlijk licht het niet aan die mod.

Geplaatst: (bewerkt)

Als er na de deïnstallatie van GTA San Andreas hetzelfde gebeurt, kan dat niet aan de map liggen, deze wordt in zijn geheel verwijderd. Een map die wel overblijft, is de map 'GTA San Andreas User Files'. Deze map vind je in 'Mijn Documenten' (in Vista kortweg 'Documenten'). Ga naar 'GTA San Andreas User Files' en verwijder het bestand 'gta_sa.set', dit wil nog wel eens de boosdoener zijn. Als je hem verwijdert, worden alleen je opties gereset, verder niets. Doe dat eens, wie weet helpt het ;).

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst: (bewerkt)
Werkt ook niet, hij blijft steeds maar 1 soort auto weergeven

Download de trial van Registry Crawler, zoek in dat programma naar (GTA) San Andreas en verwijder alle registersleutels die je daarmee vindt. (let wel op dat het van GTA moet zijn, en dat je geen belangrijke dingen verwijdert!

Dan installeer je San Andreas opnieuw. ;)

Bewerkt: door Velaro

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...