Jump to content

PSP als spelconsole "dood"

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind dat er alleen Kutgames voor de PSP de laatste

tijd uitkomen.Er zijn geen games meer om van te zeggen:

Waaw wat kan dat kleine ding.Nu ik VCS en LCS heb op de PSP,

vind ik er geen bal meer aan.Welke games zijn nog de moeite waard?

Als je antwoord,niet zo:Hallo GOW is een goeie game**Punt**.Liefst

De pluspunten en minpunten ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Ik vind dat er alleen Kutgames voor de PSP de laatste

tijd uitkomen.Er zijn geen games meer om van te zeggen:

Waaw wat kan dat kleine ding.Nu ik VCS en LCS heb op de PSP,

vind ik er geen bal meer aan.Welke games zijn nog de moeite waard?

Als je antwoord,niet zo:Hallo GOW is een goeie game**Punt**.Liefst

De pluspunten en minpunten ;)

't Ligt natuurlijk een beetje aan wat voor spellen je leuk vindt. In ieder geval, aan deze link heb je denk ik wel iets: Klik! Alle PSP spellen tot nu toe die op IGN.com een 9.0 of hoger gescoord hebben. :puh:

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:

Misschien is ace combat x: skies of deception iets voor jou?

een vlieg-actie game waarbij je je land als piloot van de onderdrukking moet verdedigen.

Het eerste minpunt is tevens ook een pluspunt: de verhaallijn kan je in 2 uur uitspelen, maar afhankelijk van welke missies je doet en welke niet, veranderd heel je verhaallijn. Je zal dus 3-4 keer de game moeten uitspelen eerdat je alle missies hebt kunnen voltooien. (missie 10 heeft een A,B en een C versie bijvoorbeeld). Uiteindelijk heb je bij dit spel wel de speelduur van een gemiddelde PSP-game.

De graphics zijn niet de beste, maar het gaat :Y .

+ Verschillende verhaallijn afhankelijk van je missiekeuze

+ Je kan je lekker wat uitleven

+ ...

- Je moet een beetje van vliegen houden om deze game leuk te vinden

- Graphics zijn niet optimaal

Geplaatst:

Geef eerst eens aan van welk soort spellen je houd, welk soort spellen vind je bv leuk op de pc?

Houd je van shooters? of van racegames of platform? of noem aantal spellen die je leuk vind, kunnen wij soortgelijke opnoemen die op psp uit zijn.

Geplaatst:

Nou, als hij LCS en VCS heeft, geeft dat al aan dat hij niet vies is van een schiet spel/ Free Roaming. Tenminste, als het hem niet tegengevallen is ^_^

Maar je kunt dus gewoon de ''toppers'' noemen, waarschijnlijk ;)

Geplaatst:

Ik weet niet waarvan jij houd natuurlijk, maar Medal Of Honor is altijd leuk. En niet erg duur, kijk ook eens naar andere schietgames, echt PSPTopers zijn er nou ook weer niet hoor. Je moet gewoon naar de winkel gaan. En kopen wat jij leuk vind :sigaar: .

Geplaatst:

Ik zou voor Medal of Honor: Heroes 2 gaan. De singleplayer is saai en op een namiddag uitgespeeld, de online daarentegen is echt wel leuk.

Geplaatst:
Hier vind je de releases van Sony's consoles, met een hele hoop PSP releases ertussen. Een hoop indrukwekkende titels vind ik, dus de PSP is echt nog niet dood hoor.
Geplaatst:

ik kan je in ieder geval wel afraden om een shooter op je PSP te nemen, dat vind ik een hele vervelende besturing

Geplaatst:

Ik hou van Free Roaming,maar

de enigste beste Free Roaming games op psp is natuurlijk GTA.

Gangs of london is slecht,driver ook...Ook hou ik van Race.Maar neit zo'n strategie spel,of Patapon(bluh)

Geplaatst:

Een goeie racegame is ''Test Drive Unlimited''.

Ook nog Free Roaming, het kan goed online :)

Volgens mij voldoet dit wel aan je eisen ;)

mvg El Condor

Geplaatst:
ik kan je in ieder geval wel afraden om een shooter op je PSP te nemen, dat vind ik een hele vervelende besturing

nouw vind ik niet hoor MoH Heroes is een kei goed spel vooral online en zonder vertraging ook! zelfs met 32 spelers!

Geplaatst:

Je zegt dat je naast Free Roaming ook Race games leuk vind. Dan heb ik denk ik wel een geschikte game voor je, namelijk: FlatOut Head On. Deze game is een snelle racer met prima grafische kwaliteiten. Mocht je van dit soort "snelle" race games houden is dit 100% een aanrader.

Geplaatst:
Medal of honer heroes 1 en 2 zijn leuk.

idd ik heb moh heroes 1 en dat is egt een top spel aleen de campanje is niet zo leuk maar multiplayer is echt vet

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...