oostzaan Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Medal of honer heroes 1 en 2 zijn leuk. idd ik heb moh heroes 1 en dat is egt een top spel aleen de campanje is niet zo leuk maar multiplayer is echt vet ja ik weet van alle 2 zijn de multi players echt leuk.. Vooral only sniper games 0wne daaro. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 (bewerkt) Als echte gamefan zo ik wel wat sugesties moetten gaven. Medal of honor: Heroes. Een redelijk goede first person shooter. Ik sluit me met deze game aan bij de andere. Lara croft: Tomb Raider Legend. Een goede psp game met een geweldige verhaallijn. de te unlocken bonusen zijn ook allemaal mooi. van biografieen van de characters tot nieuwe outfits die ook ingame te dragen zijn. de 9 levels met ieder hun uitdagende puzzels zijn allemaal mooi uitgewerk. En de multiplayer minigames The Tomb Trials zijn ook geweldig goed. De Tomb trials zijn niet aleen voor multiplayer ze zijn ook in singleplayer mode te spelen. Na het uitspelen van de verhaallijn kan je alle levels gewoon weer opnieuw doen om alle rewards te halen en de time trials te doen. oftewel uuren gemeplesier Lara croft: Tomb Raider Anniversary. Nog een uitermate goede PSP game met een goede verhaallijn. Met 5 vershrillende locaties van peru tot Haar eigen huis in Engeland. maar toch nog veel meer levels vanwege de verschillende levels in iedere locatie. hier zijn ook weer bonussen te unlocken waaronder weer de outfits voor ingame. Vanwege de grote verhaallijn zijn The Tomb Trials weggelaten maar de verhaallijn maakt daarvoor alles weer goed. hier kan je na ieder level ook gewoon weer terugkeren naar alle levels om alles te halen. EDIT: ik doe er nog een game bij die ik ook echt te gek vind. Syphon filter dark mirror: Een mooi gemaakte PSP game met een goede verhaallijn. een van mijn favo Third person stelth shooter. Met een mix van stealth en schieten hoort deze echt bij mijn favorieten. er zijn 8 werelden met ieder hun eigen levels. en er is ook nog een bonus wereld met geunlockte levels. nadat je een level hebt uitgespeeld kan je hem gewoon weer over doen. je kan door verschillende dingen te doen weer verschillende wapens en andere dingen unlocken zoals meer health en ook nog eens 2 van de 5 bonus levels. 3 andere unlock je door de verhaal lijn zelf. er zijn ook nog voor ieder wereld speciale bonusen te unlocken door de zogenoemde hidden evidence te vinden. zelf vind ik dit een geweldige game. Rinaldootje Bewerkt: 26 mei 2008 door rinaldootje Reageren
oostzaan Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 En ik vond miami vice wel leuk Reageren
Think Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Spijtig van de PSP Zo'n goede handheld, met zoveel functies. Alleen spijtig dat er zo weinig kwaliteitvolle spellen op uit komen. Hij ligt nu al meer dan 1 jaar in mijn kast te sterven, of misschien is hij al dood . Reageren
Big Playahh Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Spijtig van de PSP Zo'n goede handheld, met zoveel functies.Alleen spijtig dat er zo weinig kwaliteitvolle spellen op uit komen. Hij ligt nu al meer dan 1 jaar in mijn kast te sterven, of misschien is hij al dood . reanimeer hem dan met leuke spellen als GoW! ik denk dat die psp het heel leuk zal hebben! Reageren
DieHappy Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Ik vond het aanbod van de PSP eerst ook erg matig, vooral omdat ik liever de ps2 of next gen versie van een spel speel, dan dat ik voor de psp versie zou kiezen. Gelukkig is het aantal spellen wat als eerst uitkwam op de psp of helemaal psp exclusive is, de laatste tijd veel beter. Aan te raden psp spellen zijn oa: GTA LCS en GTA VCS, Daxter, Ratchet & Clank, God Of War, Tales Of Eternia, Virtua Tennis 3, Burnout, PES6, etc. Ik hoop wel dat er nog meerdere goede exclusieve psp spellen uitkomen. Reageren
Miek Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Nog meer aanraders? Zou ik de game Pilot Academy kopen? Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 (bewerkt) Ik heb vanmiddag Medal Of Honor Heroes 2 aangeschaft. Deel 1 had ik al 3 keer uitgespeeld. Heroes 2 is dan ook wel 2 keer zo mooi. En je hebt hem al voor 20 eurotjes! Tip: Koop niet eerst deel 2, als je van plan bent om ze bijden te spelen. Speel eerst 1, anders valt 2 echt tegen! Bewerkt: 11 juni 2008 door Fiegel5 Reageren
Miek Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Maar m'n vraag.Toch even bekijken die Medal of Honor. Reageren
DieHappy Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Pilot Academy lijkt me echt helemaal niks. Reageren
Vegeta Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Speel GOD OF WAR ik hou absoluut niet van zulke spellen net als devil may cry enzo maar toen ik dit spel speelde hea. Ik werd er helemaal gek op ik zweer het dit is de beste game tot nu toe op de psp !!! Bekijk de trailer en je ziet zelf !! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.