gta master 1 Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 hoi, ik gebruik sinds een klein tijdje een extern bureaublad. alles doet het goed behalve de videokaart word niet gezien. dit betekent dus dat ik via een extern bureaublad niet kan gamen. is dit normaal? is er een patch/ update die dit fixt? plz help me! Reageren
Robin2130 Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 antwoord plz? Heb geduld Antwoord komt vanzelf wel Wat voor software gebruik je voor een extern bureaublad? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 31 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 antwoord plz? Heb geduld Antwoord komt vanzelf wel Wat voor software gebruik je voor een extern bureaublad? Remote Deskop (de officiële windows software dus) en mijn versie van de pc is xp pro. Reageren
NTAuthority Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 De meeste bureaublad-op-afstand-protocols sturen data nog steeds niet snel genoeg over voor gaming, zelfs als je videokaart het netjes zou renderen. ;-) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.