Jump to content

100 % uitspeelbaar?


lote8930

Recommended Posts

Hallo,

ik heb gelezen dat je, om het spl op 100 % te krijgen ook alle "speciale mogelijkheden" van je vrienden moet vrijspelen. Zoals oa little jacobs wapens en francis die de politie doet verdwijnen enzo.

Little jacobs wapens had ik al vrijgespeeld door 75 % bevriend met hem te zijn.

Nu ben ik maar in de 60 % bevriend meer met hem, en de optie wapens is verdwenen onder zijn gsm nummer...

Is dit normaal? gaat dat weer weg als ik minder bevriend word? of heb ik vergeten te saven???

En om het spel 100 % uit te spelen, is het genoeg dat ik die mogelijkheden eenmaal vrijspeel, ook al verdwijnen er mischien weer? Of moet je ze daadwerkelijk houden die mogelijkheden tot het allerlaatste van de game?????

Please antwoord zodat ik er niet meer mee in men hoofd zit...

M.v.g lote8930

Grtz en thx

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de speciale functies van vrienden hebt unlocked, hoef je ze niet te behouden voor de 100%.

En het is inderdaad normaal dat de functies verwijderen als je relatie met de desbetreffende vriend verslechterd. Het zijn namelijk allemaal 'vriendendienstjes'.

Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
voor 100% moet je de abbilities van Brucie (helicopter), packie (bom) en LJ (wapens) vrijspelen.

De anderen Dwayne francis en roman moeten niet want deze kunnen doodgaan

En die van de vriendinnen dan? :o

Link to comment
Delen op andere websites

voor 100% moet je de abbilities van Brucie (helicopter), packie (bom) en LJ (wapens) vrijspelen.

De anderen Dwayne francis en roman moeten niet want deze kunnen doodgaan[/font]

Welk verschil zit er in jouw post, en in mijn quote. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

voor 100% moet je de abbilities van Brucie (helicopter), packie (bom) en LJ (wapens) vrijspelen.

De anderen Dwayne francis en roman moeten niet want deze kunnen doodgaan[/font]

Welk verschil zit er in jouw post, en in mijn quote. ^_^

Btw: ik gedraag me nu echt als een mod :duh:

Welk verschil zit er in jouw post, en mijn quote?

Link to comment
Delen op andere websites

francis kan je trouwens alleen nog gebruiken in de storyline.

dat betekend als je het verhaal hebt uitgespeelt dan kan je niet meer je sterren laten weghalen door francis.

ja das egt naaierig :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

francis kan je trouwens alleen nog gebruiken in de storyline.

dat betekend als je het verhaal hebt uitgespeelt dan kan je niet meer je sterren laten weghalen door francis.

ja das egt naaierig :ch:

WAT!!!! dat meen je niet die kerel zou je even goed een kogel door zijn strot kunnen schieten en als bedankje voor zijn leven te redden laat ie je ALLEEN MAAR GEDURENDE DE STORYLINE STERREN WEGHALEN :O vieze flikker!![/font]

Link to comment
Delen op andere websites

francis kan je trouwens alleen nog gebruiken in de storyline.

dat betekend als je het verhaal hebt uitgespeelt dan kan je niet meer je sterren laten weghalen door francis.

ja das egt naaierig :ch:

WAT!!!! dat meen je niet die kerel zou je even goed een kogel door zijn strot kunnen schieten en als bedankje voor zijn leven te redden laat ie je ALLEEN MAAR GEDURENDE DE STORYLINE STERREN WEGHALEN :O vieze flikker!![/font]

Weet je, je kan ook op Love-meet.net LAWCHICK opzoeken, als je 100% met haar hebt dan kan zij zowat altijd je sterren laten weghalen.

@Alex: Goed bedacht. Moest er wel omlachen ookal is het tegen mij gericht :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

voor 100% moet je de abbilities van Brucie (helicopter), packie (bom) en LJ (wapens) vrijspelen.

De anderen Dwayne francis en roman moeten niet want deze kunnen doodgaan[/font]

Welk verschil zit er in jouw post, en in mijn quote. ^_^

Btw: ik gedraag me nu echt als een mod :duh:

Welk verschil zit er in jouw post, en mijn quote?

Met alle respect, maar hij heeft wel gelijk. In de topic titel wordt namelijk niet gewaarschuwd voor spoilers, dus is het volgens de regels verplicht om dit soort zaken in spoilerregel te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...