Noviozone Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Dat is me vanavond gelukt! Na vele keren spectaculair van de berg afdonderen ben ik eindelijk met oplegger en al boven gekomen. Geheel zonder kleerscheuren ging het niet, maar wel zonder crashes! Ik heb er filmpjes van gemaakt en die op youtroep gezet, weet niet of ik de link ernaar hier weg mag zetten??? Reageren
Donwell Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Integendeel, we hebben zelfs een YouTube-tag. Deze wordt op de volgende manier gebruikt: [youtube]VIDEO ID[/youtube] Het video-ID van een filmpje is alles wat er achter de v= staat in een YouTube hyperlink. Overigens kun je hier je zelfgemaakte filmpjes en screens kwijt. Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 ach toch knap, niet? dat van de berg afvallen is gewoon een kwestie van goed sturen, en goed remmen en gas geven, zo moeilijk is dat omhoog rijden niet, alleen op sommige stukken is het schuin waardoor je auto gaat schuiven, het leukste vind ik persoonlijk om met een jetpack op op een sanchez van de mount chiliad afvliegen! Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Het is mij ook een keer gelukt Heb er ook een foto van gemaakt met mijn ingame camera! Moet hem dan alleen nog op de pc zien te krijgen. Ook zonder schade. Opzich is het niet moeilijk. Je moet alleen wel ervoor zorgen dat je geen honger krijgt en dat je de tijd er voor neemt. En die eerste bocht is het lastigst. Dan moet jke gewoon recht door rijden bij die bocht. Dan kom je op een heel smal pad waar je maar net oppast met je truck. Als je dit pad uitrijdt heb je ruimte zat om te keren. En nu rustg verder rijden Reageren
Basssss Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 ach toch knap, niet? dat van de berg afvallen is gewoon een kwestie van goed sturen, en goed remmen en gas geven, zo moeilijk is dat omhoog rijden niet, alleen op sommige stukken is het schuin waardoor je auto gaat schuiven, het leukste vind ik persoonlijk om met een jetpack op op een sanchez van de mount chiliad afvliegen! Dat denk jij, maar op de Mount Chiliad zijn nogal weel scherpe bochten en daar kan zo'n truck moeilijk overheen, vooral met een oplegger erachter. Reageren
Jay; Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Ik heb mijn CD er even ingegooid en ben zelf aan de slag gegaan. Mijn conclusie is dat het relatief makkelijk is als je al een beetje weet te rijden met een truck en oplegger. Er zitten wat scherpe bochten in waarbij het soms even duurt om ze te maken maar ik deed er niet erg lang over om naar boven te komen zonder er af te vallen. Ook zijn sommige delen erg stijl waarbij je ook nog een beetje geduld moet hebben maar om er een heel topic voor aan te maken vind ik persoonlijk wat overdreven. Maar goed, over één ding zijn we het allemaal wel eens, het is leuker om met oplegger en al van de berg af te rijden dan helemaal naar boven te komen. Reageren
weaponmr Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Het is best makkelijk howr, het is mij ook al een paar x gelukt, dusssssss. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Het is best makkelijk howr, het is mij ook al een paar x gelukt, dusssssss. Als je veel ervaring hebt met truck + oplegger wel,maar iemand die nog nooit met die combinatie heeft gereden,zal het erg lastig vinden,, Reageren
Noviozone Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Ik heb mijn CD er even ingegooid en ben zelf aan de slag gegaan. Mijn conclusie is dat het relatief makkelijk is als je al een beetje weet te rijden met een truck en oplegger. Er zitten wat scherpe bochten in waarbij het soms even duurt om ze te maken maar ik deed er niet erg lang over om naar boven te komen zonder er af te vallen. Ook zijn sommige delen erg stijl waarbij je ook nog een beetje geduld moet hebben maar om er een heel topic voor aan te maken vind ik persoonlijk wat overdreven. Maar goed, over één ding zijn we het allemaal wel eens, het is leuker om met oplegger en al van de berg af te rijden dan helemaal naar boven te komen. Heb het spel net anderhalve week in huis, dus ik vond het persoonlijk best een missie opzich! Ik weet wat het is om met zo'n echte combi te rijden (in de vorm van Renault Magnum met koeltrailer) maar daarmee zou de beste chauffeur soortgelijke wegen nog niet oprijden. Ik had nu de makkelijke route gepakt, volgende missie is dus over de nog bochtigere weg boven te komen! Link naar het eerste filmpje De filmpjes bestaan uit 7 delen, 1 t/m 5 het naar boven rijden met trailer, 6 en 7 het dalen ditmaal zonder trailer en uiteraard behoorlijk vlotter. Reageren
weaponmr Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 de afdaling was sneller, maar was de auto ook meer kapot?? Ik zit bij de afdaling aan het eind nooit in een kapotte auto... Ik moet al uitspringen voor dat ik de grond raak. (lol) Reageren
Noviozone Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 de afdaling was sneller, maar was de auto ook meer kapot??Ik zit bij de afdaling aan het eind nooit in een kapotte auto... Ik moet al uitspringen voor dat ik de grond raak. (lol) Nee ik was in een eerdere poging al in de eerste bocht weggegleden en dat is de enige schade aan de truck. Zowel bij naar boven en beneden gaan geen echte schade gereeden. Raakte wel ergens een keer wat schurend de rotswand maar dat veroorzaakte volges mij niet echt schade Tis ook weleens (niet te vaak) leuk om niet rauw te doen Reageren
weaponmr Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Het is ook leuk om op die berg met een auto met 6sterretjes te rijden, dan wordt je er echt vaak afgebeukt. Reageren
leettjuh Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Haha, ik ga het meteen proberen! Reageren
Bossinkje Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Heb het ook een paar keer geprobeerd,maar de eerste drie keer haalde ik die eerste bocht niet. Na nog vaker proberen kwam ik steeds hoger,en wat dacht je? Net toen ik na 20x proberen bijna boven was,stortte er een AT-400 boven op mijn truck Kon ik weer opnieuw beginnen Daarna is het me gelukkig wel gelukt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.