Mynameisjeff Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 ik kan geen filmpjes kijken ik heb wel bluetooht stick als ik dan filmpje er op zet kan ik neit afspelen staat zon rode kruis en weet iemand mez een site waar je gratis douloud voor samsung e250v weet??? Reageren
danielb Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 krijg je dan een rood kruis op je mobiel of op je pc? als het op je mobiel is ondersteund je mobiel die filmpjes niet, als het op je pc is moet je even VLC player downloaden Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 op me telfoon heb ik een rode kruis nu heb ik een filmpje er op hij staat in overige docmenten en zo logo staat van zon film rol zg ma doe ik bij op oke krijg ik die menu staat niks van afspelen en waar kan je die VLC player downloaden en kan je via site gratis douloude voor telfoon spelletjes of zo??? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Het kan zijn dat je telefoon opneemt met de videoformaat .3gp de nieuwste Windows Mediaplayer kan volgens mij .3gp bestanden afspelen Succes Reageren
danielb Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 op me telfoon heb ik een rode kruis nu heb ik een filmpje er op hij staat in overige docmentenen zo logo staat van zon film rol zg ma doe ik bij op oke krijg ik die menu staat niks van afspelen en waar kan je die VLC player downloaden en kan je via site gratis douloude voor telfoon spelletjes of zo??? dan heb je dus een filmpje op je mobiel gezet die niet ondersteund word door je mobiel. Video mogelijkheden: MPEG4, H.263 dat staat bij de specificaties van je mobiel. je moet er dus voor zorgen dat je een MPEG4/MP4 bestand erop zet en niet een ander formaat. dat VLC player was alleen voor als je pc de filmpjes niet af kon spelen Reageren
Robin2130 Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 op me telfoon heb ik een rode kruis nu heb ik een filmpje er op hij staat in overige docmentenen zo logo staat van zon film rol zg ma doe ik bij op oke krijg ik die menu staat niks van afspelen en waar kan je die VLC player downloaden en kan je via site gratis douloude voor telfoon spelletjes of zo??? dan heb je dus een filmpje op je mobiel gezet die niet ondersteund word door je mobiel. Video mogelijkheden: MPEG4, H.263 dat staat bij de specificaties van je mobiel. je moet er dus voor zorgen dat je een MPEG4/MP4 bestand erop zet en niet een ander formaat. dat VLC player was alleen voor als je pc de filmpjes niet af kon spelen Aaah ik las het helemaal verkeerd Maar de meeste telefoons ondersteunen ook .3gp. Je kan het ook proberen om het bestandje naar .3gp om te zetten en dan naar je telefoon zenden. Maar zoals hierboven al gezegd wordt... de laatste tijd wordt ook MPEG vaker ondersteund door diverse toestellen Reageren
danielb Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 op me telfoon heb ik een rode kruis nu heb ik een filmpje er op hij staat in overige docmentenen zo logo staat van zon film rol zg ma doe ik bij op oke krijg ik die menu staat niks van afspelen en waar kan je die VLC player downloaden en kan je via site gratis douloude voor telfoon spelletjes of zo??? dan heb je dus een filmpje op je mobiel gezet die niet ondersteund word door je mobiel. Video mogelijkheden: MPEG4, H.263 dat staat bij de specificaties van je mobiel. je moet er dus voor zorgen dat je een MPEG4/MP4 bestand erop zet en niet een ander formaat. dat VLC player was alleen voor als je pc de filmpjes niet af kon spelen Aaah ik las het helemaal verkeerd Maar de meeste telefoons ondersteunen ook .3gp. Je kan het ook proberen om het bestandje naar .3gp om te zetten en dan naar je telefoon zenden. Maar zoals hierboven al gezegd wordt... de laatste tijd wordt ook MPEG vaker ondersteund door diverse toestellen door deze word 3GP dus helemaal niet ondersteund. alleen de 2 bovengenoemde Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 waar kan je dn het presies lezen welke bestand die afspeelt en spelletjes voor tekfoon dounloude op internet kan dat ook en gratis??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.