tekuro1 Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 De eerste helft van het spel was de moeilijkheids graad ok, zelfs wat gemakkelijk. Maar de latere missies worden echt moeilijk. Deze moet ik vaak een aantal keer herhalen soms zoveel dat het de vaart uit het spel haalt en de story line wat in het water valt. Of is het omdat ik de xbox versie heb?
dutchmaster Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 ik heb ook de xbox versie, vind het te makkelijk, alles gewoon uitvoeren zoals je gevraagd word en je bent zo klaar.
Piccolo Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 nee ik vind hem niet moeilijk soms zelfs te makkelijk maar jah dat hoort bij gta toch niet te moeilijk
T@rget Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Ik weet 't niet heb zelf het spel niet... maar dit hadden ze moeten doen want dit zit ook in God of War Je kiest aan het begin een moeilijkheid graad, ik koos medium Wat later in het spel, werd het wel lastig... ik ging steeds dood Na een aantal keer achter elkaar dood zijn gegaan werd ik gevraagd of ik 'm op easy wou zetten Als ze dat nou zou hadden gedaan met GTA, dat je moeilijkheid graden kunt kiezen was 't vast leuker geweest (Ook oudere GTA's)
Jericho Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Moeilijkheidsgraden zou wel vet zijn geweest. Ikzelf vind GTA 4 best simpel, San Andreas of VCS waren veel moeilijker.
Goldadon Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 nou , het valt best mee , goed coveren bij shootouts en opletten en niks overhaasten en bij chasen ofzo daar moet je gewoon goed opletten wat je moet doen .
Kzaf Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 1. Neem altijd cover 2. Neem een goed wapen, een gewoon pistool is echt SLECHT in de latere missies. 3. Bij chasen niet overhaast zijn, de weg nemen of je moet zéér goed de shortcuts vinden. Je kan gewoon "een binnen baantje nemen" die doodloopt Bij welke soort missies heb je het ?
Felixio Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 De moeilijkheid van GTA IV is niet echt een probleem bij mij. Als je een missie faalt, weet je meestal wel waarom en die informatie kun je gebruiken voor de volgende keer. De storyline is zoals ie is, de ene keer makkelijk, de andere keer weer wat moeilijker. Ik vind het prima zo.
oostzaan Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Zeker niet te moeilijk. Soms te makkelijk. En als het 1 keeer nie lukt lukt ie daaarna wel.
gtamaniac Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 heb de eerste 50 missie's gedaan, zaten 2 uitdagingen tussen, de bankoverval en ergens waar roman gegeizeld werd. Maar verder te makkelijk vind ik
peter-de-gekste Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 heb de eerste 50 missie's gedaan, zaten 2 uitdagingen tussen, de bankoverval en ergens waar roman gegeizeld werd. Maar verder te makkelijk vind ik Ik moet zeggen dat ik ook wel moeite had met The Snow Storm
Xnow Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 gta4 is vrij makkelijk, vooral als je een keer door hebt hoe je snel headshots kan maken, dan knal je je zo een weg door de missies. Van mij had het iets pittiger gemogen, al moet ik wel zeggen dat sommige missies wel erg vet zijn!Bankoverval, Snowwhite, museum, etc[/font] =D
gangsterworld Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 vind gta ook niet echt moeilijk mischien dat sommige mensen die niet vaak gamen die het wel moeilijk vinden als voor de mensen die vaker gamen die het weer makkelijk vinden ik denk dat het heel veel aan je zelf ligt:)
-IV- Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Ik vind GTA IV zelfs te gemakkelijk! Vond San Andreas daar in tegen véél moeilijker. Mischien wel een minpunt van GTA 4..
sanfuck Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 IK vind hem helemaal niet zo moeilijk heb hem al 2 x uitgespeeld, 1 x met cheats en 1x zonder
Recommended Posts