Jump to content

gta4 te moeilijk ?


tekuro1

Recommended Posts

De eerste helft van het spel was de moeilijkheids graad ok, zelfs wat gemakkelijk. Maar de latere missies worden echt moeilijk. Deze moet ik vaak een aantal keer herhalen soms zoveel dat het de vaart uit het spel haalt en de story line wat in het water valt. Of is het omdat ik de xbox versie heb?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael Hilgen

    3

  • dutchmaster

    2

  • Piccolo

    1

  • tekuro1

    1

Top Posters In This Topic

Ik weet 't niet heb zelf het spel niet... maar dit hadden ze moeten doen want dit zit ook in God of War

  1. Je kiest aan het begin een moeilijkheid graad, ik koos medium
  2. Wat later in het spel, werd het wel lastig... ik ging steeds dood
  3. Na een aantal keer achter elkaar dood zijn gegaan werd ik gevraagd of ik 'm op easy wou zetten

Als ze dat nou zou hadden gedaan met GTA, dat je moeilijkheid graden kunt kiezen was 't vast leuker geweest (Ook oudere GTA's)

Link to comment
Delen op andere websites

nou , het valt best mee , goed coveren bij shootouts en opletten en niks overhaasten en bij chasen ofzo daar moet je gewoon goed opletten wat je moet doen .

Link to comment
Delen op andere websites

1. Neem altijd cover

2. Neem een goed wapen, een gewoon pistool is echt SLECHT in de latere missies.

3. Bij chasen niet overhaast zijn, de weg nemen of je moet zéér goed de shortcuts vinden. Je kan gewoon "een binnen baantje nemen" die doodloopt :duh:

Bij welke soort missies heb je het ?

Link to comment
Delen op andere websites

De moeilijkheid van GTA IV is niet echt een probleem bij mij. Als je een missie faalt, weet je meestal wel waarom en die informatie kun je gebruiken voor de volgende keer. De storyline is zoals ie is, de ene keer makkelijk, de andere keer weer wat moeilijker. Ik vind het prima zo.

Link to comment
Delen op andere websites

heb de eerste 50 missie's gedaan, zaten 2 uitdagingen tussen, de bankoverval en ergens waar roman gegeizeld werd. Maar verder te makkelijk vind ik

Ik moet zeggen dat ik ook wel moeite had met The Snow Storm

Link to comment
Delen op andere websites

gta4 is vrij makkelijk, vooral als je een keer door hebt hoe je snel headshots kan maken, dan knal je je zo een weg door de missies. Van mij had het iets pittiger gemogen, al moet ik wel zeggen dat sommige missies wel erg vet zijn!Bankoverval, Snowwhite, museum, etc[/font] =D

Link to comment
Delen op andere websites

vind gta ook niet echt moeilijk mischien dat sommige mensen die niet vaak gamen die het wel moeilijk vinden als voor de mensen die vaker gamen die het weer makkelijk vinden ik denk dat het heel veel aan je zelf ligt:)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...