Jump to content

gta4 te moeilijk ?

tekuro1

Recommended Posts

• Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Michael Hilgen

3

• dutchmaster

2

• Piccolo

1

• tekuro1

1

Top Posters In This Topic

ik heb nooit moeite gehad met de missies van welke GTA dan ook... met IV dus ook niet. alleen de missie snowstorm lukte pas de 3de keer. maar ik hou van uitdaging

Delen op andere websites

Ik kreeg ook het idee dat GTA IV een beetje doodversimpeld is. Misschien heeft Rockstar de gemiddelde leeftijd van GTAGames.nl als uitgangspunt genomen bij het bepalen van de moeilijkheidsgraad, want nog nooit heb ik een GTA zo makkelijk doorwandeld. Veel verder dan het 'loop/rijd naar de stip en schiet alle mannetjes dood'-niveau komt het niet, en de missies op tijd zijn er voor het gemak helemaal uitgegooid.

Delen op andere websites

Ben nog niet zo erg ver.

Maar tot nu toe vind ik hem nogal makkelijk.

Had bij VCS ook in het begin al een paar missies die ik toch

meer keer moest doen eer ik die haalde.

En dat is soms vervelend maar ook wel weer leuk,

omdat ik dan extra blij ben als ik hem gehaald heb.

En ik vind het ook niet leuk als ik te snel door alle missies heenzoef

omdat ze te makkelijk zijn.

Delen op andere websites

1. Neem altijd cover

2. Neem een goed wapen, een gewoon pistool is echt SLECHT in de latere missies.

3. Bij chasen niet overhaast zijn, de weg nemen of je moet zéér goed de shortcuts vinden. Je kan gewoon "een binnen baantje nemen" die doodloopt :duh:

Bij welke soort missies heb je het ?

srry moet je corrigeren een pistool is niet slecht je kan er de makkelijkste headshots mee geven ik heb ongeveer het hele spel me pistool gebruikt.

Delen op andere websites

Echt zo simpel, door het cover systeem kun je zo goed als alle missies uitspelen zonder geraakt te worden. Achtervolgingen zijn nu ook niet echt moeilijk als je rustig rijd. En je krijgt nooit meer dan 3 sterretjes wat makkelijk te doen is

Delen op andere websites

Op sommige punten (sommige missies) is IV wel moeilijk, maar voor het grootste gedeelte is het spel gewoon makkelijk :)

Ze moesten gewoon een ''moeilijkheidsgraad'' in het spel zetten. Dat zou wel wat leuker zijn :Y

mvg El Condor

Delen op andere websites

De moeilijkheidsgraad bij Grand Theft Auto heeft nooit erg hoog gelegen. Al moet ik zegen, GTA IV is een goede vooruitgang. Hij is in ieder geval wat moeilijker dan San Andreas en Vice City, want die kon een redelijk gamer met een hand op z'n rug doorlopen. Ik kan best snappen dat voor sommige mensen die wat minder vaak games spelen sommige missies best moeilijk zijn. In ieder geval is IV een verbetering, want in z'n voorgangers was het gewoon rambo style er doorheen knallen. Wanneer je dat nu probeert is het enigste wat je kunt verwachten een enkeltje kerkhof.

Voor degene die het te moeilijk vinden; Zet Auto Aim uit. Maakt het als Die Hard of Hardcore gamer al wat moeilijker. :Y

Delen op andere websites

Echt zo simpel, door het cover systeem kun je zo goed als alle missies uitspelen zonder geraakt te worden. Achtervolgingen zijn nu ook niet echt moeilijk als je rustig rijd. En je krijgt nooit meer dan 3 sterretjes wat makkelijk te doen is

ik wil niet vervelend zijn maar in een missie waar je een bank moet overvallen krijg je 5 sterre.[/font]

Delen op andere websites

ik wil niet vervelend zijn maar in een missie waar je een bank moet overvallen krijg je 5 sterre.[/font]

ik wil ook niet vervelend zijn, maar pay "n" spray is niet alleen voor je kleur van je auto ^_^

Delen op andere websites

ik wil nie vervelend doen maar als je gezien wordt door de politie en je wil in pay n spray gaan dan haal je het dus egt nie weg

De pay n spray werkt alleen als de politie je niet naar binnen zag gaan. :duh:

Ik vond hem niet te moeilijk ook niet te makkelijk gewoon een dergelijke moeilijkheidsgraad. :tu:

Bewerkt: door gamerz1o1
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...