Dastard Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 (bewerkt) Weet iemand na welke missie ik Playboy X of Dwayne kan vermoorden? Ik heb zojuist A long fall van Ray gedaan, en die van Gerry zijn ook al gedaan, nu moet ik nog een paar missies..[/font]. Maar weet iemand waneer? Ik lees net hier dat de missie The Holland Play voor Paper Trail komt, ik heb hem al gedaan, maar The Holland Pay niet Bewerkt: 17 mei 2008 door Dastard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Normaal heb je alleen maar de missie 'Photo Shoot' van Playboy X nodig, en de missie 'Undress to kill' van Dwayne. Daarna zal Playboy X je eens bellen, en dan is de missie gestart. Je kan dan lopen naar ofwel een X ofwel een D. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Bedankt, maar maakt het uit of ik nu missies doe of niet, of belt hij me gewoon random want ik heb cherise[/font] niet vermoord. Maar hij zal vast gewoon random bellen hé? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Hilgen Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Bedankt, maar maakt het uit of ik nu missies doe of niet, of belt hij me gewoon random want ik heb cherise[/font] niet vermoord.Maar hij zal vast gewoon random bellen hé? ja hij belt gewoon random want ik het cherise[/font] ook niet vermoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jon-asses Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 En als hij zelf niet belt kun je hem zelf ook gewoon bellen. Ik heb dat gedaan en dan start de missie ook.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Bedankt, maar maakt het uit of ik nu missies doe of niet, of belt hij me gewoon random want ik heb cherise[/font] niet vermoord.Maar hij zal vast gewoon random bellen hé? ja hij belt gewoon random want ik het cherise[/font] ook niet vermoord LOL! Ik heb juist bijna alle characters laten leven behalve die Cherise[/font]! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.