Jump to content

Ivan the not so terrible Probleem.

Kid Buu

Recommended Posts

Nou op wikigta stond dat het vermoorden van ivan een groot verschil maakt maar heb hem vermoord.

als het erg is wil ik best overnieuw beginnen ik ben nu bij dwayne om cherise te vermoorden maar moet ik gwn doorgaan en de andere 2 mensen laten leven.

want weet niet wat een random character voor nut heeft.

alvast bedankt voor jullie hulp

Delen op andere websites

Nou op wikigta stond dat het vermoorden van ivan een groot verschil maakt maar heb hem vermoord.

als het erg is wil ik best overnieuw beginnen ik ben nu bij dwayne om cherise te vermoorden maar moet ik gwn doorgaan en de andere 2 mensen laten leven.

want weet niet wat een random character voor nut heeft.

alvast bedankt voor jullie hulp

Het vermoorden van Ivan heeft helemaal geen groot verschil. Hij keert alleen terug als random character. Dat betekent dat als je hem op straat tegenkomt je een missie moet doen voor hem.

Je mag ze vermoorden als je wil, waarom denk je dat Rockstar Games je de keuze geeft? ;)

Delen op andere websites

Het is niet zo erg dat je Ivan vermoord hebt hoor. Later komt deze gewoon terug al Random Character en moet je gewoon een kleine missie voor hem doen, dit telt trouwens niet mee voor de 100%. ;)

Een Random Character is gewoon iemand die je ontmoet op straat (aangegeven met een poppetje op je radar) waar je een kleine missie moet voor doen. Dit hoef je niet te doen om de storyline uit te spelen, maar voor de 100% moet je dit wel doen, behalve de missie's voor Ivan, Cherise, Clarence en Jeff. Deze mensen kan je dus vermoorden in missie's, en hoef je deze RC's niet te doen. ;)

Delen op andere websites

dus wat is het vesrchil dat ik geen 100% kan halen?

wat moet ik nog meer doen dan om 100% te halen op missies na en die ivan enzo?

en zou ik overnieuw beginnen?

en wat hebben jullie gedaan

Delen op andere websites

Wat ik net zeg is dat de Random Character's meetellen voor de 100%, op Ivan, Cherise, Clarence en Jeff na. Dus je kan de 100% nog halen hoor. ;) Overnieuw beginnen hoeft niet.

Kijk hier even voor de 100% checklist. ;)

Delen op andere websites

jes bedankt ga ik ze lkkr vermoorden:p

maar wie zijn dan de Rc's?

De 'random characters': de mensen die je eventueel niet vermoord hebt verschijnen op bepaalde momenten op een bepaalde plaats in Liberty City, waar je een missie voor hen moet doen. (als je ze vermoord hebt natuurlijk niet)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...