Jump to content

Geen missies meer

Evenement

Recommended Posts

Ik heb GTA IV rond de 58% uitgespeeld.

Maar ik ontvang nu geen missies meer. Ik ben nu al een paar keer naar bed geweest om de tijd te laten vliegen. Wel wordt ik wel steeds gebeld door Packie, maar dan zegt Nico dat hij geen tijd heeft.

Wie kan mij helpen?

(het gaat over de 360 versie)

Alvast bedankt!

evenement!

EDIT: Ik heb GTA inmiddels uitgespeeld. Het zat zo:

Je wordt telkens gebeld door Packie. Nadat je gebeld wordt moet je Mob Daughter bellen. Dan vervolgt zich het verhaal :)

Iedereen bedankt voor hun hulp!

Bewerkt: door Evenement
Delen op andere websites

volgens mij heb je alle missies dan al gedaan

Maar ik heb geen achievement gekregen dat ik hem heb uitgespeeld, ook heb ik nog niet met een motor in een heli te hoeven springen.

Delen op andere websites

jep, het wordt tijd dat je duiven gaat schieten races doen etc. etc. Heb je de laatste missie al gedaan? Als je klaar bent zie je namelijk de credits(aftiteling)

Ik heb nog geen credits gehad... De laatste missie die ik heb gedaan is that special someone... Er gebeurt gewoon niks meer... Alleen nog een Assasin missie staat op mijn kaart, mailtjes heb ik ook niet, ik heb al iedereen uit me phonebook gebeld etc. Ik ben ten einde raad...

Delen op andere websites

Dit komt waarschijnlijk doordat je veel cheat. Als je een cheat doet, zoals bv. Alle auto's worden zwart (ik zeg maar wat :puh: ) en je safet het spel, dan kan je hem niet meer 100% uitspelen. Maar, dit komt meestal voor bij mensen die het 98 of 99% hebben uitgespeeld en dan niet meer verder komen. Maar, dat is bij de vorige GTA's, je weet maar nooit ;) Oja, WikiGTA waarschuuwt hier ook altijd voor hé, bij de cheats staat dat altijd boven aan. Succes verder nog ;) En mischien moet je eerst wat zeimissies doen, en dat je dan weer hoofdmissies krijgt.

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Delen op andere websites

Dit komt waarschijnlijk doordat je veel cheat. Als je een cheat doet, zoals bv. Alle auto's worden zwart (ik zeg maar wat :puh: ) en je safet het spel, dan kan je hem niet meer 100% uitspelen. Maar, dit komt meestal voor bij mensen die het 98 of 99% hebben uitgespeeld en dan niet meer verder komen. Maar, dat is bij de vorige GTA's, je weet maar nooit ;) Oja, WikiGTA waarschuuwt hier ook altijd voor hé, bij de cheats staat dat altijd boven aan. Succes verder nog ;) En mischien moet je eerst wat zeimissies doen, en dat je dan weer hoofdmissies krijgt.

Ik ken mensen die hebben alles gecheat... Zei hebben hem al voor 75% uitgespeeld

Delen op andere websites

Ik ken mensen die hebben alles gecheat... Zei hebben hem al voor 75% uitgespeeld

Dan kan het zijn dat je eerst wat zeimissies moet doen. Je kan ook nog bij WikiGTA een kijkje nemen ;)

Delen op andere websites

Dan kan het zijn dat je eerst wat zeimissies moet doen. Je kan ook nog bij WikiGTA een kijkje nemen ;)

Bedankt dat je me zo helpt, maar jammer genoeg kom ik er nog steeds niet uit :S Ik zal GTA op starten en hem lang laten staan misschien dat ik dan een keer gebeld wordt.

Delen op andere websites

Bedankt dat je me zo helpt, maar jammer genoeg kom ik er nog steeds niet uit :S Ik zal GTA op starten en hem lang laten staan misschien dat ik dan een keer gebeld wordt.

Geen dank ;) Hiervoor is het forum, speciaal voor vragen ;) ! Maareh, als je hem zo laat aanstaan hé, kost dat wel veel geld voor je stroom! Je kan dus beter ff in bed liggen, zodat de tijd wat sneller gaat.

Oja, ik lees net dat er in je hoofdpost staat dat Nico geen tijd heeft voor missies. En, je zei ook dat er een missie op de kaart stond. Dan ben je denk ik nog bezig met die missie en moet je die eerst doen.

Delen op andere websites

Na 'that special someone' zou je een telefoontje moeten krijgen van Jimmy Pegorino. Als je niet gebeld worden, kan je eens proberen zelf naar Jimmy te bellen. Misschien lukt het zo, meer kan ik je niet zeggen.

Delen op andere websites

Ik heb GTA IV rond de 58% uitgespeeld.

Maar ik ontvang nu geen missies meer. Ik ben nu al een paar keer naar bed geweest om de tijd te laten vliegen. Wel wordt ik wel steeds gebeld door Packie, maar dan zegt Nico dat hij geen tijd heeft.

Wie kan mij helpen?

(het gaat over de 360 versie)

Alvast bedankt!

evenement!

Same problem here op ps3.. Ik heb hem nu voor 60% uitgespeeld, ik heb de assassin missies gister uitgespeeld, nog niet gecheat. Ik was vorige keer maar ff mijn social contacts wat aan het opkrikken. Maar ik krijg ook geen missies meer terwijl ik niet gecheat heb! Ookal iedereen afgebeld krijg bij iedereen de voicemail, maar als ik ga kijken bij Start => Stats => General dan staat er Roman mission progress ik geloof iets van 73% en bij ULPC Paper staat 53% o.i.d. Oftewel ik moet zeker weten nog missies doen, maar krijg ze gewoon niet..

Plz Help =(

Delen op andere websites

je moet je mail maar eens lezen denk ik, want je krijgt een keer een mailtje van die U.L. Paper die zegt dat hij iemand weet die jou goed kan gebruiken ;)

hoogstwaarschijnlijk niet, want ik heb alle autos van brucie gehad vorige x, en anders had dat mailtje me echt wel opgevallen ;) lees altijd al mn mail, maar zal wel even kijken voor de zekerheid! ;)

grtz en thnx

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...