leettjuh Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Ik heb gta3 uit de kast gehaald en wil het online spelen. Nu heb ik gehoord van MTA 0.4? Ik downloaden. en op sites naar servers gezocht maar er werkt niks. Ik krijg steeds van die meldingen: connecting.... disconnected. connection time out (5sec) ik snap er nisk van. Kan iemand het mij uitleggen? Bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Ik snap er ook niks van, maar ik heb het dan ook nooit geprobeerd. Misschien dat je hier of hier wat meer uitleg kan krijgen. Ik denk dat mensen in een Multiplayer subforum meer ervaring hebben dan III:General bezoekers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
raymono Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 GTAIII online? Ik denk eerder van niet. maar weet jij mischien of je SA dan wel online kan spelen want als je SA niet online kan spelen dan denk ik dat GTAIII ook niet online is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 GTAIII online?Ik denk eerder van niet. maar weet jij mischien of je SA dan wel online kan spelen want als je SA niet online kan spelen dan denk ik dat GTAIII ook niet online is. GTA III en San Andreas zijn beide online te spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leettjuh Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Ik snap er ook niks van, maar ik heb het dan ook nooit geprobeerd. Misschien dat je hier of hier wat meer uitleg kan krijgen. Ik denk dat mensen in een Multiplayer subforum meer ervaring hebben dan III:General bezoekers. Okee, ik ga kijken. alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.