corvie Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 Ik wil graag de cd van SAn andreas kopen. waar kan dat allemaal. Reageren
Michiel23 Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 Een cd? een cdrom bedoel je? :huh: Nou je kan de cdrom van San andreas kopen bij free record shop voor 49.95 of bedoel je dat niet? :huh: iedergeval de groeten van Gta cool man Reageren
Daan Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 26 seconde werk, zoek eens zelf iets op. Of ben jij zo iemand die ook in de supermarkt vraagt waar de melk staat? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 Ik heb de CD van San Andreas trouwens ook bij Mediamarkt gezien. Hoeveel die kost weet ik niet precies. En ik heb daar ook dat grote boek van San Andreas zien liggen. Reageren
Pablo Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 FF offtopic maar wrd de SA soundtrack niet deels gebruik voor die nieuwe schoene reclame? je hoord niet de bass maar wel dat heele hooge toontje, is dat niet hetzelfde? volgens mij wel het zijn die schoene die vernoemt zijn naar een poema en dan lopen er muizen opaf Reageren
THUNDER Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 FF offtopicmaar wrd de SA soundtrack niet deels gebruik voor die nieuwe schoene reclame? je hoord niet de bass maar wel dat heele hooge toontje, is dat niet hetzelfde? volgens mij wel het zijn die schoene die vernoemt zijn naar een poema en dan lopen er muizen opaf jah klopt egt flikkerig en je kan hem ook kopen bij dimesion plus das egt goeie winkel kost:::::44,95 maar ik heb hem voor 5 euro gekocht i love spaarkaartje Reageren
blackdog Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 ik heb de 8 cd-box gekocht bij bol.com. op ieder cd staat dan een radiozender B) Reageren
commando Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 (bewerkt) Ik wil graag de cd van SAn andreas kopen. waar kan dat allemaal. als je de SA cd al hebt kan je net zo goed een programma van gta-games downloaden Bewerkt: 9 maart 2005 door commando Reageren
X-Zero Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 ik vind de sound track niet zo'n bijzonder hoor ,die k-rose is helemaal erg, enige leuke is radio x... Reageren
lunatic_gamer Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 waarom sou je die kopen je hebt toch sanandreas dus hoef je niet de sound trackt te kopen heb je kazzaa of een ander download programma download se dan in doe hoes van gta sa sit boekje met alle nummers kan je se so downloade Reageren
barry Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 Als je een echte gta fan bent koop je hem wel denk ik :rolleyes: Ene, lunatic_gamer ben jij niet een beetje aan het spammen :huh: Reageren
THUNDER Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 Als je een echte gta fan bent koop je hem wel denk ik :rolleyes: Ene, lunatic_gamer ben jij niet een beetje aan het spammen :huh: wat ik ook al in 2 andere topics zei sjonge jonge moelijk he regels lezen maar wat die gene zei over dat een echte gta fan hem wel koopt:ik vind dat je gelijk hebt k heb vandaag nog een boek gekocht met de walktruigh (als ik het goed spel) :unsure: en daar staan nog meer leuke dingen in. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.