Jump to content

No Love Lost

El Condor

Recommended Posts

Beste leden van dit forum,

Ik heb een probleem met de volgende missie: No Love Lost.

Het volgen van de motorrijder gaat ook best wel moeizaam, aangezien er allerlei hindernissen in voorkomen, en ja.

Maar het volgende punt is het vermoorden van de motorrijgroep!

Help mij hier a.u.b. bij

Met vriendelijke groet,

El Condor

Delen op andere websites

Dit is inderdaad een lastige missie. Pak de motor die klaarstaat en ga achter de motorrijders aan. Er is een groot aantal. Probeer allereerst te schieten op de hoofden van de motorrijders. Let wel op de weg. De motorrijders gaan naar een park. Als daar bent, stap je van je motor af, en ga je gehurkt, naar een boom toe. Druk op R1. Schiet alle motorrijders neer. PAS OP!: 1 biker komt van de andere kant!

Tips (wikigta):

• Zorg voor genoeg wapens, je hebt een probleem als je zonder ammo zit in het vuurgevecht!
  • Concentreer je tijdens de rit op het rijden en niet op het schieten, het is makkelijker om ze in het vuurgevecht te vermoorden.

Delen op andere websites

deze missie is pittig omdat je vijand ook een tikkeltje rapper rijd dan jezelf.

mijn manier was om hem gewoon te volgen en als je dicht genoeg geraakt bij hem schiet je op zijn hoofd

je hoeft er eigelijk niet lang op schieten na een paar schoten valt hij af zijn motor.

rij niet te agrasief op de baan,maak jezelf niet zenuwachtig je hebt tijd zat maar geraak ook niet ver achter.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...