js007 Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 (bewerkt) Type: gta4 Stijl: politie Grootte: normaale hoogte en de lengte moet de helft van een normale sig zijn Afbeelding: een politie penneig gta4 ( zie achtergrond van dit item) Tekst: Female Boddy Inspection Rand:blauw Kleuren: blauw zwart geel Extra (optioneel): js007 ergens in de sig Bewerkt: 18 mei 2008 door Dizzee
Dizzee Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Je aanvraag is niet juist. Lees in de ===>Aanvraag Regels<=== hoe je op de juiste manier een design aanvraagt. In de regels vindt je een lijstje die je volledig moet invullen om je aanvraag zo duidelijk mogelijk te maken. Heb je je lijstje ingevuld, moet je het via pb naar 1 van de Graphics moderators (Dizzee of .Levi.) sturen, zodat wij je beginpost van dit topic kunnen aanpassen, en het topic weer kunnen heropenen. Tot die tijd zal dit topic op slot zijn. Voor alle duidelijkheid, het is niet de bedoeling dat je een nieuw topic aanmaakt voor deze aanvraag. Voor vragen en/of opmerkingen, en natuurlijk het versturen van je ingevulde lijstje, kan je me altijd een pb sturen. locked.
Dizzee Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Het juiste lijstje staat nu in de eerste post. De aanvraag kan nu gedaan worden.
Jr2106 Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 probeer wel, post hem zo snel mogelijk greetz
Jr2106 Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Hier is hem dan, this wel ne vrij simpele omdat ik nog maar een beginner ben met photoshoppen, laat weten wat je er van vind he ;-) zo kan ik er ook uit leren. greetz
Jr2106 Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Hier is hem dan, this wel ne vrij simpele omdat ik nog maar een beginner ben met photoshoppen, laat weten wat je er van vind he ;-) zo kan ik er ook uit leren.greetz Rand vergeten, maar hier is hem dan, sorry ;-) greetz
js007 Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 (bewerkt) Hier is hem dan, this wel ne vrij simpele omdat ik nog maar een beginner ben met photoshoppen, laat weten wat je er van vind he ;-) zo kan ik er ook uit leren.greetz Rand vergeten, maar hier is hem dan, sorry ;-) greetz bedankt maar hij is wel klein Bewerkt: 20 mei 2008 door js007
Jr2106 Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Hier is hem dan, this wel ne vrij simpele omdat ik nog maar een beginner ben met photoshoppen, laat weten wat je er van vind he ;-) zo kan ik er ook uit leren.greetz Rand vergeten, maar hier is hem dan, sorry ;-) greetz bedankt maar hij is wel klein heb hem geupload dus hier is hem dan, kan je wat meer commentaar geven? of ben je helemaal tevreden ermee? greetz
js007 Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 (bewerkt) Hier is hem dan, this wel ne vrij simpele omdat ik nog maar een beginner ben met photoshoppen, laat weten wat je er van vind he ;-) zo kan ik er ook uit leren.greetz Rand vergeten, maar hier is hem dan, sorry ;-) greetz bedankt maar hij is wel klein heb hem geupload dus hier is hem dan, kan je wat meer commentaar geven? of ben je helemaal tevreden ermee? greetz er is geen comentaar hij is vrijwel perfect maar het lukt mij maar niet om hem op normale grote te krijgen. gelukt:) Bewerkt: 21 mei 2008 door js007
Jr2106 Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Hier is hem dan, this wel ne vrij simpele omdat ik nog maar een beginner ben met photoshoppen, laat weten wat je er van vind he ;-) zo kan ik er ook uit leren.greetz Rand vergeten, maar hier is hem dan, sorry ;-) greetz bedankt maar hij is wel klein heb hem geupload dus hier is hem dan, kan je wat meer commentaar geven? of ben je helemaal tevreden ermee? greetz er is geen comentaar hij is vrijwel perfect maar het lukt mij maar niet om hem op normale grote te krijgen. gelukt:) Dat is goed dan, veel succes ermee en bedankt voor de commentaar ;-)!!! groeten
js007 Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 (bewerkt) Ik kom weer ff de rust verstoren:p Maar ik benvergeten dat het niet mag mijn gewoone sig en die sig. Kan ja van die fbi sig de afmatingen veranderen zodat hij in mijn persoonlijke foto kan. bedankt:) Bewerkt: 21 mei 2008 door js007
Jr2106 Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 (bewerkt) Ik kom weer ff de rust verstoren:pMaar ik benvergeten dat het niet mag mijn gewoone sig en die sig. Kan ja van die fbi sig de afmatingen veranderen zodat hij in mijn persoonlijke foto kan. bedankt:) euh, dat weet ik niet, welke afmetingen bedoel je dan? is hem zo mss goed?? greetz Bewerkt: 21 mei 2008 door Jr2106
joppie Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 (bewerkt) euh, dat weet ik niet, welke afmetingen bedoel je dan?greetz Die van de persoonlijke foto zijn 150x150 pixels en mag maximaal 100 kb zijn. Bewerkt: 21 mei 2008 door joppie
Jr2106 Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 (bewerkt) euh, dat weet ik niet, welke afmetingen bedoel je dan?greetz Die van de persoonlijke foto zijn 150x150 pixels en mag maximaal 100 kb zijn. Oke merci, hier is hem dan, hij is 150 x 90 en zo'n 38kb dus in orde voor de persoonlijke foto. Als ge nog eens iets moet hebben dan stuurde maar een PB he ;-) greetz Bewerkt: 21 mei 2008 door Jr2106
Recommended Posts