Bloodz & Cripz member Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Hoi allemaal, ik kreeg net het berichtje van sweet dat je je in grove street colors moet gaan kleden, maar ik wist nog dat de gym eerder kwam dan de binco en ik heb nog geen gym! Dus mijn vraag is, hoe krijg ik gym? Groeten, B&C member Reageren
Bossinkje Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 (bewerkt) Misschien een nieuw game starten..? Zoals ik het lees ben je nog niet zover. Misschien is de gym wel open nadat je een nieuw spel start.. Bewerkt: 17 mei 2008 door Bossinkje Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Hoi allemaal,ik kreeg net het berichtje van sweet dat je je in grove street colors moet gaan kleden, maar ik wist nog dat de gym eerder kwam dan de binco en ik heb nog geen gym! Dus mijn vraag is, hoe krijg ik gym? Groeten, B&C member Ik geloofde tog egt wel dat de Gym later kwam dan Binco Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Die Gym komt idd later dan de Binco. En als Sweet je belt met dat bericht dan komt ook automatisch de Binco vrij. Dus kijk nog maar eens goed bij die winkel. Als het goed is moet die nu open zijn Succes! Reageren
Donwell Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 En als Sweet je belt met dat bericht dan komt ook automatisch de Binco vrij. De Binco gaat niet gelijk open met die missie.. De Binco is al geopend na de missie 'Drive thru', dacht ik. De gym zal wat later open gaan. Weet je zeker dat je op de juiste plaats bent? De gym wordt namelijk aangegeven met een halter op de kaart, net aan de andere kant van het blok waar de Binco zich ook bevindt. Voor het gemak heb ik nog even een kaartje gemaakt, waar hij op staat aangegeven. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 De Binco gaat open IN de missie Nines and AK's, omdat dat onderdeel is van die missie. NA de missie Drive-Thru zou je een telefoontje van Sweet moeten krijgen waarna de Gym open gaat. Maar als jij de telefoon niet opneemt of direct in/op een voertuig stapt en de volgende missie gaat spelen geef je het spel geen kans om Sweet dat telefoontje te laten plegen. M.a.w. pas ná een telefoontje van Sweet gaat de gym open, even geduld dus dit komt vanzelf. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.