Sietse-jos Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Hallo In de vliegschool missie circle airstrip lukt het ons maar niet om de missie te halen :S Wie heeft er tips? Ik heb al op wikigta gekeken alvast bedankt Reageren
Jay; Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 (bewerkt) Voor mensen die net aan de Flying School beginnen kan dit inderdaad best een moeilijke vliegmissie zijn. Je weet als het goed is hoe je moet opstijgen en hoe je moet landen, hoe je het in de lucht moet doen is natuurlijk een ander verhaal. Ze beschrijven de missie duidelijk voordat je begint en begeleiden je stap voor stap. Volg deze adviezen goed op en ga niet zomaar je eigen draai aan de missie geven. Misschien dat je kan zeggen wat er precies fout gaat; bots je telkens tegen de grote rots, heb je problemen met laag en hoog vliegen? Dit zijn vragen die je best had kunnen aangeven en waarbij ik je vervolgens beter kon helpen. Maar probeer buiten de vliegschool om zelf ook nog wat rond te vliegen. In de vliegschool zal je na enige tijd ophouden met vliegen maar buiten de vliegschool kan je best even een vliegtuig pakken en wat rond cruisen. Hoe meer je iets doet, hoe beter je erin wordt zeggen ze wel is. Doe gewoon wat ervaring op en ga tussen hoge en lage gebouwen rond vliegen, in de praktijk leer je het snelst. Ik weet niet waarvoor je GTA SA hebt maar voor de PC is er een missie aanvraag op dit forum, op de PS2 trouwens ook maar dat zit iets ingewikkelder in elkaar. Wellicht dat je na enige tijd ook daar een kijkje kunt nemen. Voor de rest veel succes en gewoon blijven oefenen en dan kom je er echt wel. Bewerkt: 17 mei 2008 door Jay; Reageren
Sietse-jos Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Voor mensen die net aan de Flying School beginnen kan dit inderdaad best een moeilijke vliegmissie zijn. Je weet als het goed is hoe je moet opstijgen en hoe je moet landen, hoe je het in de lucht moet doen is natuurlijk een ander verhaal.Ze beschrijven de missie duidelijk voordat je begint en begeleiden je stap voor stap. Volg deze adviezen goed op en ga niet zomaar je eigen draai aan de missie geven. Misschien dat je kan zeggen wat er precies fout gaat; bots je telkens tegen de grote rots, heb je problemen met laag en hoog vliegen? Dit zijn vragen die je best had kunnen aangeven en waarbij ik je vervolgens beter kon helpen. Maar probeer buiten de vliegschool om zelf ook nog wat rond te vliegen. In de vliegschool zal je na enige tijd ophouden met vliegen maar buiten de vliegschool kan je best even een vliegtuig pakken en wat rond cruisen. Hoe meer je iets doet, hoe beter je erin wordt zeggen ze wel is. Doe gewoon wat ervaring op en ga tussen hoge en lage gebouwen rond vliegen, in de praktijk leer je het snelst. Ik weet niet waarvoor je GTA SA hebt maar voor de PC is er een missie aanvraag op dit forum, op de PS2 trouwens ook maar dat zit iets ingewikkelder in elkaar. Wellicht dat je na enige tijd ook daar een kijkje kunt nemen. Voor de rest veel succes en gewoon blijven oefenen en dan kom je er echt wel. Ik wat problemen met bochten maken. Ik doe goed wat ze zeggen maar het lukt niet echt om door de corona's te vliegen. Misschien dat ik dan inderdaad meer moet gaan vliegen buiten de missies om Waar staat er dan ergens een rustler? Reageren
Donwell Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Deze staat alleen op het San Fierro airport, en deze zit nog op slot als je je vliegbrevet niet hebt gehaald. De bochten vereisen inderdaad veel oefening, maar je moet gewoon zorgen dat je, zodra je door de corona vliegt, op D of A drukt, samen met het onderste pijltje. Deze laatste moet je niet te lang doen, anders stijg je teveel op. Reageren
Jay; Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 (bewerkt) Waar staat er dan ergens een rustler? Het gaat er niet zo zeer om dat je met een rustler vliegt, het gaat er om dat je vliegt. Leer bochten maken en zoals ik al zei: vlieg tussen hoge en lage gebouwen door zodat je dat een beetje onder de knie krijgt. De Flying School is voor velen even slikken en met best een paar irritante vliegmissies. Maar geloof me, hoe meer je vliegt in het gehele spel zelf, hoe beter je erin wordt. Bewerkt: 17 mei 2008 door Jay; Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Vanaf het allereerste begin van het spel staat er een Shamal op Los Santos International Airport waarvan de deur niet op slot is. Je kan die nemen en daarmee proberen om lekker over SA te cruisen en wellicht wordt je dan vanzelf beter in het vliegen. Vlakbij Verdant Meadows, op het water, ligt bijna altijd een Seasparrow klaar; hiermee ben je snel op het vliegveld van Los Santos en een helikopter is vaak makkelijker te besturen dan een vliegtuig. Succes Reageren
Kraay Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Het ligt er natuurlijk aan waar hij gesaved heeft..Maar als je in LS/SF gesaved heb ga je toch geen heli halen in de woestijn om daarna weer naar LS te gaan? Dan zet je gewoon je auto, langs dat hokje waar die vent zegt dat je je brevet niet hebt, je klimt op je auto, via je auto klim je op dat gebouwtje van die vent, en dan spring je er aan de andere kant af. En van de binnenkant zal het hek wel opengaan, dus als je wil kun je je auto nog pakken die aan de buitenkant staat als je niet wilt lopen. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Het ligt er natuurlijk aan waar hij gesaved heeft..Maar als je in LS/SF gesaved heb ga je toch geen heli halen in de woestijn om daarna weer naar LS te gaan?Hij is met de vliegschool bezig dus lijkt het mij niet meer dan logisch dan dat je saved in het savehuis naast de vliegschool!Dan zet je gewoon je auto, langs dat hokje waar die vent zegt dat je je brevet niet hebt, je klimt op je auto, via je auto klim je op dat gebouwtje van die vent, en dan spring je er aan de andere kant af.Waarom via een auto als je gewoon rechtstreeks op het huisje kan springen / klimmen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.