Jump to content

police vc


claud

Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bossinkje

    9

  • claud

    8

  • Flashingdemon666

    8

  • 1974

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik vind de police van vc de mooiste het is dikke amerikaan net als de taxi's mij n favo auto. alleen moest hij blauw zijn
Je bedoelt welke politie wagen je het mooist vind in gta (of niet).

yup

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je dan iets duidelijker met je post willen zijn, want ik zie hier het nut niet van in. Als iedereen topics gaat openen wat hij de leukste auto of persoon enz. vind dan komt het alleen maar vol met spam. Naar mijn mening kan hier wel een slotje op.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je dan iets duidelijker met je post willen zijn, want ik zie hier het nut niet van in. Als iedereen topics gaat openen wat hij de leukste auto of persoon enz. vind dan komt het alleen maar vol met spam. Naar mijn mening kan hier wel een slotje op.
geen slotje misschien hangen hier toch mensen rond die hun mening hier over kwijt willen .
Heb je helemaal gelijk in!
:ch:
Ik ben het er ook mee eens.
Nou jongens kom,hij probeert alleen te weten te komen welke politie wagen sommige mensen mooi vinden en welke niet.En als dit je niet bevalt dan ga je hier toch gewoon weg.
Link to comment
Delen op andere websites

Zou je dan iets duidelijker met je post willen zijn, want ik zie hier het nut niet van in. Als iedereen topics gaat openen wat hij de leukste auto of persoon enz. vind dan komt het alleen maar vol met spam. Naar mijn mening kan hier wel een slotje op.
geen slotje misschien hangen hier toch mensen rond die hun mening hier over kwijt willen .
Heb je helemaal gelijk in!
:ch:
Ik ben het er ook mee eens.
Nou jongens kom,hij probeert alleen te weten te komen welke politie wagen sommige mensen mooi vinden en welke niet.En als dit je niet bevalt dan ga je hier toch gewoon weg.

Daar heb je tog het favorieten topic voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, hier kunnen we wat mee. (ook al is het nogsteeds lekker stomzinnig :puh:)

Ik vind de politie auto van SA het mooist. Terwijl ik SA de lelijkste gta van allemaal vind.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...