vincent15 Geplaatst: 7 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2004 hallo ik heb een vraagje ik heb allemaal auto's gedownload en nou wil ik ze in gta zeten ik heb een mod programma gevonden maar kan kan het spel crashen daardoor :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 7 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2004 Wees ff wat duidelijker!! Niemand kan je helpen zo!! En nee, je spel crasht niet als je auto's download.. Maar sommigen werken niet goed, dus er bestaat altijd een kans, maar dat is geen probleem, want dat moet je gewoon GTA ff opnieuw installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vincent15 Geplaatst: 7 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2004 Wees ff wat duidelijker!! Niemand kan je helpen zo!!En nee, je spel crasht niet als je auto's download.. Maar sommigen werken niet goed, dus er bestaat altijd een kans, maar dat is geen probleem, want dat moet je gewoon GTA ff opnieuw installeren. nou let op ik heb dus vanaf gta site's cars voor gedownload maar met welke cars van de orginele gta moet ikz e vervangen dus ik heb gedownload een BMW maar met welke andere auto van gta moet ik hem vervanger dus adminiral ofzow welke auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 8 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2004 Wees ff wat duidelijker!! Niemand kan je helpen zo!!En nee, je spel crasht niet als je auto's download.. Maar sommigen werken niet goed, dus er bestaat altijd een kans, maar dat is geen probleem, want dat moet je gewoon GTA ff opnieuw installeren. nou let op ik heb dus vanaf gta site's cars voor gedownload maar met welke cars van de orginele gta moet ikz e vervangen dus ik heb gedownload een BMW maar met welke andere auto van gta moet ik hem vervanger dus adminiral ofzow welke auto Vice City of GTA III?? Vanaf welke site? (Dat is dus info die we nodig hebben) Als je de auto's download zit er meestal een readme bij!! Lees die eerst eens goed, daar staat altijd in welke auto's er vervangen worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 8 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2004 En soms heb je de TXD editor nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 8 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2004 Dit heeft toch nisk met MTA te maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 8 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2004 Daarom is dit onderwerp ook verplaatst. maar BTW, het is verstandiger omhet handmatig te doen dan het te laten installen! Of je moet Vice city mod manager gebruiken, die werkt wel goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.