gtamaniac Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Ik heb me geregistreerd bij de rockstar social club(http://socialclub.rockstargames.com/) en mijn xbox gamertag gelinkt met de social club Maar als ik op gta IV druk krijg ik dit: Ik snap dus niet wat ik nu moet doen om het wel werkend te krijgen? iemand ervaring hiermee? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanfuck Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 je moet ingelogd zijn, anders krijg je dat te zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaniac Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 ben ook ingelogd, op die site en op de xbox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Je moet: Je Gamertag / PSN ID ingeven bij je profiel op de socialclub GTA IV opstarten terwijl je XBox360 / PS3 verbonden is met het internet (*) Na een minuutje of 5 spelen moet het gelukt zijn en kan je normaal gezien in de socialclub. (*) Bij de PS3 kan je dat zien als het groene lampje brandt vooraan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Ik heb me eindelijk kunnen inloggen maar vind het eigenlijk niet interessant Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NigelSlangen Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 wat is dat die social club eigenlijk en ik heb geen xbox live heb je dat daarvoor nodig alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanfuck Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 zonder xbox live kan je er niks mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NigelSlangen Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 zonder xbox live kan je er niks mee oke wat is dat dan? ik heb wel gta IV maar geen xbox live maar boeit me niet zoveel als ik gta maar heb! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaniac Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Je moet:Je Gamertag / PSN ID ingeven bij je profiel op de socialclub GTA IV opstarten terwijl je XBox360 / PS3 verbonden is met het internet (*) Na een minuutje of 5 spelen moet het gelukt zijn en kan je normaal gezien in de socialclub. (*) Bij de PS3 kan je dat zien als het groene lampje brandt vooraan. Lukt nog altijd niet Xbox live ingelogd, (account is gekoppeld met windows live, want ik kan ook msn doen op xbox enzo) Ga naar die site, link xbox live gamertag, dan sign in, vul me paswoord van mn hotmail in zoals ze vragen en dan is t klaar zegge ze. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.