cleemn Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 (bewerkt) Een skinmodje dat ik gemaakt heb. Tis mijn eerste. ZIP: http://files.gtainside.com/downloads/ftpd/...946328_KLPD.zip Ik zou heel graag aan .dff shit willen beginnen. Hele dingen moddellen, maar ikweet niet waar ik moet beginnen. Welk programma? Cinema 4d? 3Ds Max? Comments please. Bewerkt: 17 mei 2008 door cleemn Reageren
Nickonly Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Ziet er leuk uit Goeg gelukt voor je eerst mod Als je overigens wil beginnen met "echt" modden (dus van objecten enz.) zou je eens hier moeten kijken, en kan de Master Tutorail List wel eens van pas komen. 'K wens je nog veel succes met het modden Reageren
game~skater Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 leuke mod, alleen lijken ze wel een beetje op de anbulance broeders. maar zoals hierboven een leuke mod voor een beginner Reageren
joppie Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Ziet er goed uit, maar zoals hierboven wordt gezegd ze lijken op de ambulancebroeders uit LS. Als ik jou was zou ik dus ook de broeders aanpakken! Reageren
nick5556 Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Ziet er mooi uit 8/10, misschien kan je er ook een 'vetzak' bij maken Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Ziet er goed uit, maar zoals hierboven wordt gezegd ze lijken op de ambulancebroeders uit LS.Als ik jou was zou ik dus ook de broeders aanpakken! Dat is al gebeurd door mij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.