IronBullet Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Hebben jullie ook als je naar een bar met een vriend/vriendin dat je er altijd dronken weg gaat ?? Reageren
Dri3s Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Even de zoekfunctie gebruiken. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=73853&hl http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=74721&hl Reageren
gtaNiNi Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Als je net naar de bar bent geweest. Ben je te dronken om te rijden, maar ook te dronken om de zoekfunctie te gebruiken. Ikke wel iig. Reageren
Timothy. Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 ja je ziet nooit wat er gebeurd in de bar, dat vind ik opzich best jammer. Reageren
gta-mike Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 ja je ziet nooit wat er gebeurd in de bar, dat vind ik opzich best jammer. daar heb je gelijk in. Waarom niet de mogelijkheid om zelf te kiezen hoeveel je drinkt. En naarmate je meer en meer drinkt je ook zatter en zatter wordt. Reageren
BeForce Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Het is volgens mij ook zo, dat als de politie jou ziet terwijl je dronken aan het rijden bent, dat ze achter je aan komen xD Reageren
gta-mike Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Het is volgens mij ook zo, dat als de politie jou ziet terwijl je dronken aan het rijden bent, dat ze achter je aan komen xD klopt. Maar als je dat niet wilt dan kun je nog altijd een taxi roepen en snel instappen. Want als de taxi-chauffeur ziet dat je dronken bent, zou het wel eens kunnen dat hij wegrijdt. Reageren
gtaNiNi Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Meestal ga ik maar rijden, en dan de politie kwijtrijden met moeite. Maar het lukt me niet om een taxi te roepen, probeer wel eens op mn vingers te fluiten als er een taxi in de buurt is, maar dan doet ie niks, volgens mij omdat die taxi ziet dat je dronken bent. Of Niko is te dronken om op zn vingers te fluiten. Heb ook weleens geprobeerd naar huis te lopen, maar ze vielen steeds over elkaar heen (best lang) toen heb ik toch maar auto gepakt. Reageren
Iscariah Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Meestal ga ik maar rijden, en dan de politie kwijtrijden met moeite.Maar het lukt me niet om een taxi te roepen, probeer wel eens op mn vingers te fluiten als er een taxi in de buurt is, maar dan doet ie niks, volgens mij omdat die taxi ziet dat je dronken bent. Of Niko is te dronken om op zn vingers te fluiten. Heb ook weleens geprobeerd naar huis te lopen, maar ze vielen steeds over elkaar heen (best lang) toen heb ik toch maar auto gepakt. Als Niko dronken is fluit hij niet hoor... Dan roept hij altijd iets grappigs zoals (vertaald): `Héé! Gele auto!!! ' of `Meneer man!!!' Reageren
sanfuck Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Wat het stomme is dat als je normaal gesproken over de weg heen slingert de politie niet achter je aankomt en zodra je dronken bent en dan een heel klein stukje rijd dat je de politie gelijk achter je aan hebt Reageren
gta-mike Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 (bewerkt) Weet iemand waar Donnie's bar is. Dat zou de favoriete bar van Packie moeten zijn. Bewerkt: 21 mei 2008 door gta-mike Reageren
Destilios Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Wie iemand waar Donnie's bar is. Dat zou de favoriete bar van Packie moeten zijn. geen id ik weet wel steinway's beer nogwattes, en dat ding van vlad. Mischien zit ie wel onder je (op de map) savehouse in algonquin (die je krijgt van roman)... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.