Jump to content

overnamen Take-Two of niet


vinnie1234

Overnamen Take-Two  

105 leden hebben gestemd

  1. 1. wil jij dat EA Take-Two overneemt of niet

    • Neej
      77
    • Ja
      9
    • maakt me eigenlijk weinig uit
      12
    • waar heb je het over??
      6


Recommended Posts

Heey iedereen

Vandaag is als het goed is de verlossende dag

TAKE-TWO moet vandaag zeggen of ze op het bod van EA in gaan

EA heeft $25.74 per aandeel geboden om Take-Two over te kunnen nemen.

Eerder heeft Take-Two al een bod af gewezen

Veel mensen vinden dat EA kan "oprotten"

Nu vraag ik me af wat vinden jullie er van?? :eten:

zelf vind ik dat EA maar lekker iemand andres kan gaan zoeken :D

Bewerkt: door vinnie1234
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • sweetsticks

    5

  • xgaming

    3

  • Dri3s

    2

  • vinnie1234

    2

Top Posters In This Topic

EA maakt helemaal geen goeie spellen :N

Zowat alle spellen zijn gewoon sportspellen/eentonige spellen die je snel uitgespeeld hebt, en gewoon niet leuk zijn.

Take Two daarentegen doet het veel beter :tu:

Dáárom mag EA wel oprotten van mij :puh:

mvg El Condor

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben de enige die "maakt me weinig uit" heeft gekozen.

En alleen omdat mijn optie: I really don't give a fuck' er niet bij stond.

EA slechte games? Doe normaal zeg.

Alleen omdat je niet van sportgames houdt, zijn het geen slechte games.

Zonder EA geen: Need for Speed, Medal of Honor, The Sims, Command & Conquer en de latere versies in de Burnout series.

Dan vergeet ik nog even Road Rash en andere geweldige games die ze gemaakt hebben.

Road Rash? ja, dat zal bijna niemand hier kennen.... da's namelijk meer dan 10 jaar geleden.

Ze gaan al langer mee dan take Two en ze weten echt wel hoe een game gemaakt moet worden.

Daarbij denk ik, dat als ze het overnemen, Rockstar er gewoon een onderdeel van blijft en zitten jullie je nu allemaal voor niks op te winden.

We hebben het hier over miljoenen, hoe hebben ze die binnen gekregen dan, met slechte games zeker.

Take two / EA, zal me echt een grote worst zijn.

Dit zijn allemaal van die dingen waar wij als gamers helemaal geen verstand van hebben. Je weet niet wat er achter de schermen gebeurd.

Als EA take two overneemt, zit Rockstar er toch gewoon bij in.

What's the problem....

Beetje hypocriet,

Van mij ook, hun wouden de release date van GTA IV nog verder uitstellen. Hoeft van mij allemaal niet =)

Zij wilden het uitstellen..? Wat hebben ze er dan nu mee te maken aangezien ze geen eigenaar zijn?

Maareh, als ze het uitgesteld hadden, waren er meer opties in geweest, de fiets, de kofferbak die je kon open maken en alle andere onzin die mensen hier erin willen hebben.... Dat was dan toch goed? of ook weer niet.

Ze doen maar. Ik heb goede herinneringen aan EA.

Maar ik ben waarschijnlijk een oude l*l want ik speelde al EA games toen de meeste hier niet eens geboren waren :-)

EA, it's in the game...

Bewerkt: door sweetsticks
Link to comment
Delen op andere websites

EA games is alleen uit op winst. Gevolg: Uitmelkerij met allemaal kut spellen. Ze hebben zelfs toegegeven dat ze succesvolle ontwikkelstudio's ver***** hebben. Het bedrijf kan alleen overleven op overnames van succesvolle studio's en dan beginnen met de lopende band productie. Mijn mening: EA games moet met hun handen van Take Two blijven. Ohja het mooiste vond ik toch nog wel dat ze een eigen site hadden op gericht over de 'hopelijk niet komende' overname. Klik

EDIT:

Would the R* team be happy at EA?

We think so. We have great respect for the R* leadership team and some of our executives have worked with R* leaders while in previous positions with other companies. We believe EA’s decentralized label organization will be attractive to Take-Two’s creative talent.

Kortom, tijd om de uitmelkerij is te laten beginnen.

Bewerkt: door xgaming
Link to comment
Delen op andere websites

EA slechte games? Doe normaal zeg.

Alleen omdat je niet van sportgames houdt, zijn het geen slechte games.

Zonder EA geen: Need for Speed, Medal of Honor, The Sims, Command & Conquer en de latere versies in de Burnout series.

Dan vergeet ik nog even Road Rash en andere geweldige games die ze gemaakt hebben.

Road Rash? ja, dat zal bijna niemand hier kennen.... da's namelijk meer dan 10 jaar geleden.

Ze gaan al langer mee dan take Two en ze weten echt wel hoe een game gemaakt moet worden.

EA Games zijn inderdaad goed, ik heb ook veel Burnout, MoH, NFS enzo gespeeld. Maar als ze een game maken die de richting van GTA uitgaat, dan trekt het gewoon op niets meer imo. Nuja, ieder zijn mening zeker? ^_^

Bewerkt: door Dri3s
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben de enige die "maakt me weinig uit" heeft gekozen.

En alleen omdat mijn optie: I really don't give a fuck' er niet bij stond.

EA slechte games? Doe normaal zeg.

Alleen omdat je niet van sportgames houdt, zijn het geen slechte games.

Zonder EA geen: Need for Speed, Medal of Honor, The Sims, Command & Conquer en de latere versies in de Burnout series.

Dan vergeet ik nog even Road Rash en andere geweldige games die ze gemaakt hebben.

Road Rash? ja, dat zal bijna niemand hier kennen.... da's namelijk meer dan 10 jaar geleden.

Ze gaan al langer mee dan take Two en ze weten echt wel hoe een game gemaakt moet worden.

Daarbij denk ik, dat als ze het overnemen, Rockstar er gewoon een onderdeel van blijft en zitten jullie je nu allemaal voor niks op te winden.

We hebben het hier over miljoenen, hoe hebben ze die binnen gekregen dan, met slechte games zeker.

Take two / EA, zal me echt een grote worst zijn.

Dit zijn allemaal van die dingen waar wij als gamers helemaal geen verstand van hebben. Je weet niet wat er achter de schermen gebeurd.

Als EA take two overneemt, zit Rockstar er toch gewoon bij in.

What's the problem....

Beetje hypocriet,

Van mij ook, hun wouden de release date van GTA IV nog verder uitstellen. Hoeft van mij allemaal niet =)

Zij wilden het uitstellen..? Wat hebben ze er dan nu mee te maken aangezien ze geen eigenaar zijn?

Maareh, als ze het uitgesteld hadden, waren er meer opties in geweest, de fiets, de kofferbak die je kon open maken en alle andere onzin die mensen hier erin willen hebben.... Dat was dan toch goed? of ook weer niet.

Ze doen maar. Ik heb goede herinneringen aan EA.

Maar ik ben waarschijnlijk een oude l*l want ik speelde al EA games toen de meeste hier niet eens geboren waren :-)

EA, it's in the game...

EA sucs , maar vroeger idd niet nee heb nog goede herrineringen aan de oude NFS, FIFA's en de oude MoH!

Link to comment
Delen op andere websites

EA slechte games? Doe normaal zeg.

Alleen omdat je niet van sportgames houdt, zijn het geen slechte games.

Zonder EA geen: Need for Speed, Medal of Honor, The Sims, Command & Conquer en de latere versies in de Burnout series.

Dan vergeet ik nog even Road Rash en andere geweldige games die ze gemaakt hebben.

Road Rash? ja, dat zal bijna niemand hier kennen.... da's namelijk meer dan 10 jaar geleden.

Ze gaan al langer mee dan take Two en ze weten echt wel hoe een game gemaakt moet worden.

Zonder WestWood studio's geen C&C. Echter hebben ze de game helemaal gekillt, ze hebben het zelfs toegegeven. Vroeger waren de games van EA een stuk beter dan nu. Ze zijn gewoon uitgemolken, EA games kan niks nieuws bedenken. Zelfs de GodFather is een rip off van Mafia. Op sommige puntjes een beter dan Mafia (zoals mensen afpersen) echter de auto's zijn lelijk en eentonig. Gewoon ff snel wat in elkaar draaien en hup klaar. Volgende game. Ze maken hun games niet met passie.

Link to comment
Delen op andere websites

EA Games zijn inderdaad goed, ik heb ook veel Burnout, MoH, NFS enzo gespeeld. Maar als ze een game maken die de richting van GTA uitgaat, dan trekt het gewoon op niets meer imo. Nuja, ieder zijn mening zeker? ^_^

maar waarom zou rockstar de GTA games niet meer maken dan? Dat is dan gewoon een onderdeel van EA.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...