Jump to content

overnamen Take-Two of niet

Overnamen Take-Two  

105 leden hebben gestemd

1. 1. wil jij dat EA Take-Two overneemt of niet

• Neej
      77
    • Ja
      9
    • maakt me eigenlijk weinig uit
      12
    • waar heb je het over??
      6

Recommended Posts

Geplaatst:

ik vind gewoon dat take 2 take 2 moet blijven en niet overgenomen door EA want ze zullen dan volgens mij echt alles verpesten net zoals al die andere uitgemolken games van hun zoals wat ze met the sims hebben gedaan verander een paar dingen en voilla je hebt een sims 2... ik wil echt niet dat de volgende paar GTA's over precies dezelfde liberty city gaat...

maar ja dat is mijn mening ^_^

• Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• sweetsticks

5

• xgaming

3

• Dri3s

2

• vinnie1234

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

EA is alleen maar op geld uit. ze hebben gezegd dat ze de ontwikkelaars die onder hun werken wel meer vrijheid gaan geven. eerder moesten sommige ontwikkelaars verplicht 1 deel van een game uitbrengen. ze zouden nu meer voor de kwaliteit gaan, maar als ze dat niet doen gaan ze verlies draaien...

Geplaatst:
EA is alleen maar op geld uit. ze hebben gezegd dat ze de ontwikkelaars die onder hun werken wel meer vrijheid gaan geven. eerder moesten sommige ontwikkelaars verplicht 1 deel van een game uitbrengen. ze zouden nu meer voor de kwaliteit gaan, maar als ze dat niet doen gaan ze verlies draaien...

Ze hebben dit kwartaal al rode cijfers geschreven...

Geplaatst:

Het enigste 2 goeie spellen van EA vind ik The Godfather (PS2) en The Godfather The Don's Edition (PS3) ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij begrijpen jullie het allemaal verkeerd ? Take-Two is de uitgever van het spel. Rockstar Games is de maker van het spel. Als EA Take-Two overgaat nemen, dan blijft Rockstar toch gewoon GTA maken ? Alleen is de uitgever anders. Voor de rest blijft Rockstar Games toch gewoon de GTA spellen maken ?

Of praat ik nu onzin ?

Maar toch blijf ik zeggen, 'Oprotten !!' EA:P

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers
Geplaatst:

EA is een prima ontwikkelaar, maar TE comercieel, gaat alleen maar voor het geld wedden dat ze TT gewoon gaan uitpersen? dus ik zeg oprotten

Geplaatst:

mijnheer Swiggers,

je denkt toch niet dat de uitgever tegen al die producers zegt, nou gaan jullie es een vervolg maken op GTA, rest mag je zelf uitzoeken...

nee...

de uitgever heeft wel een beetje besturing erin, zoals wanneer hij af moet zijn, welke platforms enz.

EA komt met heel veel spellen binnen een korte tijd (meestal een spel per jaar) en op veel platforms

hierdoor hebben ze te weinig tijd voor een nieuwe engine, en te weinig tijd voor nieuwere spel elementen

conclusie:

twee keuzes, twee uitgevers

EA kiest voor kwantiteit, Take Two kiest voor kwaliteit

Geplaatst:

ea heeft wel goeie kwaliteit spellen maar, die zitten, op het gedeelte sport en actie,

take two is rpg en dat moeten ze houden zo. :tu::tu::tu: top kwaliteit games,

p.s. ea maakt nie zo grote games en dan hebben ze gelijk het gaat hun alleen om het geld,

nfs speel je binnen dag uit

Geplaatst: (bewerkt)
mijnheer Swiggers,

je denkt toch niet dat de uitgever tegen al die producers zegt, nou gaan jullie es een vervolg maken op GTA, rest mag je zelf uitzoeken...

nee...

Chap, dat snap ik ook wel. Maar Rockstar Games maakt het spel, niet de uitgever Take-Two/EA. ;) Dat EA/Take Two er dan wel besturing in heeft, ja dat snap ik ook. Take-Two is tot nu toe nog de baas onder de bazen van Rockstar Games. Maar daarom wilt niet zeggen dat op opeen alle GTA's verprutst worden. Nee, want Rockstar Games doet zijn ding, die maakt het spel, en het zal allicht iets anders zijn dan dat we dat van Take-Two gewend zijn, maar toch blijft GTA, Grand Theft Auto, en het blijft sowieso een 'Geweldadid' spel.

Spreek A.U.B niet met 'Mijn Heer', je doet net of dat ik God ben...:duh::puh:

Bewerkt: door swiggers
Geplaatst:

ik hoop et niet kijk wat er met medal of honer gebeurd is was gewoon een top serie tot dat EA zich ermee ging bemoeien :Y

Geplaatst:

zeker mogen ze dat niet doen want dan krijg je uiteindelijk behoorlijke klote[/font] GTA S.

Geplaatst:
mijnheer Swiggers,

nee...

Chap, dat snap ik ook wel. Maar Rockstar Games maakt het spel, niet de uitgever Take-Two/EA. ;) Dat EA/Take Two er dan wel besturing in heeft, ja dat snap ik ook. Take-Two is tot nu toe nog de baas onder de bazen van Rockstar Games. Maar daarom wilt niet zeggen dat op opeen alle GTA's verprutst worden. Nee, want Rockstar Games doet zijn ding, die maakt het spel, en het zal allicht iets anders zijn dan dat we dat van Take-Two gewend zijn, maar toch blijft GTA, Grand Theft Auto, en het blijft sowieso een 'Geweldadid' spel.

Spreek A.U.B niet met 'Mijn Heer', je doet net of dat ik God ben...:duh::puh:

Beste Swigg, R*'s Grand Theft Auto wordt nu uitgegeven door Take2. Dit is al jaren een succesformule: Take2 heeft ervaring met R*, en weet dat wanneer R* zegt dat als het nog tijd nodig heeft om een game te maken, ze geen grapje maken. Take2 heeft altijd, in goed overleg natuurlijk, R* de tijd gegeven op dergelijke momenten.

Je hebt gelijk, R* maakt de game. Maar tot nu toe heeft R* niet vastgezeten aan een uitgever die druk zet achter releases. EA ziet liever ieder jaar een "nieuwe game" van een franchise verschijnen, dan ééns in de drie jaar een echte kaskraker (zoals IV nu) van diezelfde franchise.

Mocht EA dus R* overnemen en gaan uitgeven, is de kans erg groot dat EA R* iedere keer onder druk zal zetten en naar een releasedatum zal dwingen. Wat als gevolg heeft dat wij, als die hard GTA fans, straks ieder jaar een game krijgen die teleur stelt omdat 'ie afgeraffeld is door gefrustreerde R* medewerkers die niet de tijd hebben gehad om relaxed en gepassioneerd een nieuw deel te ontwikkelen... Neem NFS, ook een EA franchise die (wat geloof ik al eerder is gezegd in dit topic) voor iedere release wat nieuwe bumpertjes en autootjes krijgt, andere weggies, game klaar. Doodzonde. IK ben gestopt met die serie, heel vervelend.. Niks vernieuwends..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...