Jump to content

overnamen Take-Two of niet


vinnie1234

Overnamen Take-Two  

105 leden hebben gestemd

  1. 1. wil jij dat EA Take-Two overneemt of niet

    • Neej
      77
    • Ja
      9
    • maakt me eigenlijk weinig uit
      12
    • waar heb je het over??
      6


Recommended Posts

Anders gaat EA zich dadelijk bemoeien met de volgende games van R* en krijgen we dadelijk geen GTA V maar een GTA SIMS V dan wordt het veel te veel zoals saints row 2! oftewel NEEJ!!!!!!!!!! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • sweetsticks

    5

  • xgaming

    3

  • Dri3s

    2

  • vinnie1234

    2

Top Posters In This Topic

mijnheer Swiggers,

je denkt toch niet dat de uitgever tegen al die producers zegt, nou gaan jullie es een vervolg maken op GTA, rest mag je zelf uitzoeken...

nee...

Chap, dat snap ik ook wel. Maar Rockstar Games maakt het spel, niet de uitgever Take-Two/EA. ;) Dat EA/Take Two er dan wel besturing in heeft, ja dat snap ik ook. Take-Two is tot nu toe nog de baas onder de bazen van Rockstar Games. Maar daarom wilt niet zeggen dat op opeen alle GTA's verprutst worden. Nee, want Rockstar Games doet zijn ding, die maakt het spel, en het zal allicht iets anders zijn dan dat we dat van Take-Two gewend zijn, maar toch blijft GTA, Grand Theft Auto, en het blijft sowieso een 'Geweldadid' spel.

Spreek A.U.B niet met 'Mijn Heer', je doet net of dat ik God ben...:duh::puh:

Swiggers :cya:

Beste Swigg, R*'s Grand Theft Auto wordt nu uitgegeven door Take2. Dit is al jaren een succesformule: Take2 heeft ervaring met R*, en weet dat wanneer R* zegt dat als het nog tijd nodig heeft om een game te maken, ze geen grapje maken. Take2 heeft altijd, in goed overleg natuurlijk, R* de tijd gegeven op dergelijke momenten.

Je hebt gelijk, R* maakt de game. Maar tot nu toe heeft R* niet vastgezeten aan een uitgever die druk zet achter releases. EA ziet liever ieder jaar een "nieuwe game" van een franchise verschijnen, dan ééns in de drie jaar een echte kaskraker (zoals IV nu) van diezelfde franchise.

Mocht EA dus R* overnemen en gaan uitgeven, is de kans erg groot dat EA R* iedere keer onder druk zal zetten en naar een releasedatum zal dwingen. Wat als gevolg heeft dat wij, als die hard GTA fans, straks ieder jaar een game krijgen die teleur stelt omdat 'ie afgeraffeld is door gefrustreerde R* medewerkers die niet de tijd hebben gehad om relaxed en gepassioneerd een nieuw deel te ontwikkelen... Neem NFS, ook een EA franchise die (wat geloof ik al eerder is gezegd in dit topic) voor iedere release wat nieuwe bumpertjes en autootjes krijgt, andere weggies, game klaar. Doodzonde. IK ben gestopt met die serie, heel vervelend.. Niks vernieuwends..

Juist, jij zegt het goed :tu:

Het is inderdaad zo, R* en TT is gewoon een masterlijke formule die ons steeds verrast met hun GTA games.

Als EA komt, dan krijg Grand Theft Afgeraggeld, want EA moet hoe het ook kan op tijd klaar zijn.

Kosten wat het Kosten, hiermee bedoel ik GTA Fans, als EA het gaat overnemen zal dit percentage zakken.

En met NFS klopt al helemaal, die serie is zo hard verkracht door EA met zijn gedwongen release datums, dat veel NFS fans ermee gekapt zijn, NFS is goed voor te downloaden als je het mij vraagt, want het enige leuke aan het spellen is, is de hoesje en het boekje.

En het rare is dat Carbon nog steeds duur is, moeten in de budgetbakken liggen

Conclusie, EA moet met zijn teringhanden van TT en R* afblijven!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...