Jump to content

politie die automobilisten staande houden!


gangsterworld

Recommended Posts

heey ik was gisteravond met een vriend van me gta4 aan het spelen en we waren een beetje aan het klote om het zo te zeggen maar onderweg zag ik langs de kant van de weg een politie auto met zwaailichten aanstaan du sik stopte me auto ernaast maar zat geen politie in dus ik keek achterom stond er een paar meter voor de politie auto ook een auto stil en naast de auto stond een politiemannetje een bekeuring te geven haha was de eerste keer dat ik dat heb gezien kon helaas geen foto nemen want had het niet bij de hand maar nu is de vraag hebben jullie dat ook al een keer gezien?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gangsterworld

    3

  • NilsHolgersson

    2

  • Dvt

    2

  • Ikwilgta4voor360

    2

dit heb ik nog nooit gezien, wel realistisch

ja dat vind ik ook was op het 2e eiland dat ik het zag ik ga straks ff kijken of ik het mischien weer zie dan ga ik gelijk een foto laten maken ervan

Bewerkt: door gangsterworld
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dit klopt, volgens mij staat op een brug van Bohan naar Algonquin een politie-auto tussen een vak met pionen. Die houden automobilisten aan. Dit is inderdaad heel realistisch.

Dat klopt helemaal zat ik ook aan te denken alleen er worden geen bonnen uitgeschreven op dat plekje

Link to comment
Delen op andere websites

woooww dat meen je gta4 is echt te vett ik w8 op de pc versie tot doe tijd kan ik me zalig maken aan de filmpjes en foto.s op internet en informatie ik hoop et egt dat gta 4 voor de pc er snel aankomt tot gta :tu::tu::tu::tu::tu:

Link to comment
Delen op andere websites

woooww dat meen je gta4 is echt te vett ik w8 op de pc versie tot doe tijd kan ik me zalig maken aan de filmpjes en foto.s op internet en informatie ik hoop et egt dat gta 4 voor de pc er snel aankomt tot gta :tu::tu::tu::tu::tu:

Misschien komt het niet eens voor de PC.. Zou wel jammer zijn want dan kun je het spel niet goed meer modden :(

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...