Jump to content

politie die automobilisten staande houden!

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik heb ook al gezien da ze iemand arresteren en meenemen met de politieauto

Dat heb ik ook al gezien :Y Eén keer zat ik een politie auto en stopte naast een cop en de kerel die hij onder schot hield. Weet je wat er gebeurde? Die gearresteerde stapte achter in MIJN politie auto en die agent ging naast me zitten. Toen hij door had dat ik geen agent was stapte hij uit en kreeg ik een wanted level. :puh: Maar ik kon wel rustig met die gevangene rond touren. :7

• Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• gangsterworld

3

• NilsHolgersson

2

• Dvt

2

• Ikwilgta4voor360

2

Geplaatst:

Ik liep eens door Liberty City toen ik opeens hoorde "Hands up buddy! Don't you move!" dus ik dacht.. huh, wat doe ik nu weer? Maar de politie hield een ander mannetje onder schot. Toen zei de smerig in kwestie: "Aha! False creditcards! (of iets in die strekking) You're going with me." "I need some backup here." Ik bleef kijken, altijd leuk toch een verzetje, zo maak ik ook nog eens iets mee. Er kwam een politiewagen aan waar de verdachte + plietsieman in gingen zitten, en daarna heb ik de politieauto een kwartier achtervolgd om te kijken of ze hem ergens op een afgelegen plekje af zouden tuigen. Maar hij bleef jammer genoeg doelloos rondjes rijden. :duh:

Geplaatst:
Ik liep eens door Liberty City toen ik opeens hoorde "Hands up buddy! Don't you move!" dus ik dacht.. huh, wat doe ik nu weer? Maar de politie hield een ander mannetje onder schot. Toen zei de smerig in kwestie: "Aha! False creditcards! (of iets in die strekking) You're going with me." "I need some backup here." Ik bleef kijken, altijd leuk toch een verzetje, zo maak ik ook nog eens iets mee. Er kwam een politiewagen aan waar de verdachte + plietsieman in gingen zitten, en daarna heb ik de politieauto een kwartier achtervolgd om te kijken of ze hem ergens op een afgelegen plekje af zouden tuigen. Maar hij bleef jammer genoeg doelloos rondjes rijden. :duh:

Das wel jammer, misschien moest je die wouten eruit trekken en die aftuigen met de arrestand. ^_^

Is zeker realistisch, is dit op een willekeurige plek of alleen op 1 plek?

Greetz

Geplaatst:
heey ik was gisteravond met een vriend van me gta4 aan het spelen en we waren een beetje aan het klote om het zo te zeggen maar onderweg zag ik langs de kant van de weg een politie auto met zwaailichten aanstaan du sik stopte me auto ernaast maar zat geen politie in dus ik keek achterom stond er een paar meter voor de politie auto ook een auto stil en naast de auto stond een politiemannetje een bekeuring te geven haha was de eerste keer dat ik dat heb gezien kon helaas geen foto nemen want had het niet bij de hand maar nu is de vraag hebben jullie dat ook al een keer gezien?

jeps, ik zag een vrouw die motorkap van haar auto open deed. Er kwam zwarte rook uit moter(van haar auto). super realistisch.

Geplaatst:
Das wel jammer, misschien moest je die wouten eruit trekken en die aftuigen met de arrestand. ^_^

Is zeker realistisch, is dit op een willekeurige plek of alleen op 1 plek?

Greetz

Ik denk dat het overal wel kan voorkomen, maar ik stond naast de telefoon waar je de Assassin-missies doorkrijgt toen het gebeurde. Hoopte natuurlijk op Rodney King-taferelen.

Geplaatst:

ik liep vandaag uit de perseus, stonden er 6 politie auto's, en 3 zwarte auto's, ik dacht, naja, ongeluk gebeurd ofzo, 5 minuten later, begonnen de agenten te schieten op de zwarte auto's, kort daarna, werden 2 mannetjes meegenomen de rest was dood :eten:

Geplaatst:

Ik had gezien dat de politie in achtervolging was met een Futo (soort Manana) uiteindelijk schoot een politieagent met shotgun de bestuurder neer waardoor de auto onbestuurbaar werd :schater:

Geplaatst:

grappig het enigste dat ik ooit heb gezien is dat de politie iemand met een pistool naar hun auto brengt ^_^

Geplaatst:
grappig het enigste dat ik ooit heb gezien is dat de politie iemand met een pistool naar hun auto brengt ^_^

jah dat heb ik ook gezien , dan zeiden ze iets van , hands up buddy , en toen reed er een politie auto langs en die stopte en toen werd dat gasje meegenomen . :D

Geplaatst:

sorry voor offtopic

Maar waar en wanneer krijg je die assassins missies en wat moet je ervoor doen OM ze te krijgen

Alvast bedankt

Geplaatst:

assasin krijg je op ongeveer de helft in het derde land. volgensmij nadat ray iets over hem had gezegt. dat hij nog iemand nodig had op bepaalde dingen uit te voeren voor geld.

Geplaatst:
heey ik was gisteravond met een vriend van me gta4 aan het spelen en we waren een beetje aan het klote om het zo te zeggen maar onderweg zag ik langs de kant van de weg een politie auto met zwaailichten aanstaan du sik stopte me auto ernaast maar zat geen politie in dus ik keek achterom stond er een paar meter voor de politie auto ook een auto stil en naast de auto stond een politiemannetje een bekeuring te geven haha was de eerste keer dat ik dat heb gezien kon helaas geen foto nemen want had het niet bij de hand maar nu is de vraag hebben jullie dat ook al een keer gezien?

Haha, ik snap niks van je verhaal. ^_^

LEESTEKENS

Geplaatst:
Ja inderdaad realistisch, alleen ze staan er altijd. En op diezelfde plek..

is niet waar dat ze altijd op de zelfde plek staan :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...