gamerz1o1 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Jep, heb ik al meerdere keren gezien, maar bij SA geven ze echt geen bekeuring. In SA stopt de auto niet eens, de politie zit gewoon die gast achterna te rijden om hem uiteindelijk te killen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Impreza Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Ja inderdaad realistisch, alleen ze staan er altijd. En op diezelfde plek.. waar staan ze dan als ze er moeten staan?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr_smith Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 Ja inderdaad realistisch, alleen ze staan er altijd. En op diezelfde plek.. waar staan ze dan als ze er moeten staan?? Dat wil ik ook weten, en is het alleen als je online speelt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) Dat komt maar op bepaalde plekken voor. Op de Broker bridge. Ik dacht dat dat deze brug was:Klik hier om de SnapMap te bekijken (weet niet hoe je het schrijft) En in Alquin zelf. Zuid-oost Alquin Jammer dat dat maar op bepaalden plekken voorkomt. Maar je heb ook aanhoudingen te voet, die kan je overal vinden. Groeten, Bewerkt: 3 augustus 2008 door thegtaman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 wow, moet ik de volgende keer toch ook eens op letten als ik nog een gta ga spelen. Dit geeft ook weer een meerwaarde aan het spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 zie ik oook vaak , maar ik heb ze nooit in actie gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
freestyla Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 heb het al op 3 verschillende plaatsen gezien aan de 2 ingangen van de booth tunnel en ook aan een brug tss aloquin en dat eilandje voor dukes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 Vaak als ik via zuid-Bohan richting die tolpoortjes ga, maar dan eigenlijk voor de poortjes afsla om richting Algonquin te gaan, zie ik die mensjes wel eens staan lullen. Meestal parkeer ik mijn auto er gewoon pal voor, als de politieagent instapt en wegrijd jat ik die andere auto gewoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreakje69 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 heb ik al gezien aan de brug om naar algonquin te gaan wat ik ook heb gzien dat de bestuurder moest uitstappen en de kofferbak moest openen voor een onderzoek en andere situaties wordt ie gearesteerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Frans202 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 ik zie dat ook best vaak maar kan je zelf ook zoiets doen als je in een polisieauto rijd. iemand aanhouden naast de weg?? het is me namelijk nog niet gelukt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 Ik heb tot nu toe 3 van zulke dingen gezien : 1. Politie zijn staat achter een auto en de politie agent geeft de man in de voorste auto een bekeuring. 2. Politie zijn auto staat net als hierboven erachter maar dan is de politie agent de kofferbak aan het onderzoeken 3. Deze heeft niks met politie te maken want hier zoekt de bestuurder zelf in zijn eigen auto in zijn kofferbak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 ik zie dat ook best vaak maar kan je zelf ook zoiets doen als je in een polisieauto rijd. iemand aanhouden naast de weg?? het is me namelijk nog niet gelukt. Nee, niet specifiek aanhouden, alleen neerknallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 ik zie dat ook best vaak maar kan je zelf ook zoiets doen als je in een polisieauto rijd. iemand aanhouden naast de weg?? het is me namelijk nog niet gelukt. Nee, niet specifiek aanhouden, alleen neerknallen En dan politie achter je krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Bellic Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 ook vaak zat meegemaakt met auto en op voet aangehouden personen wel leuk om te zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
prolite1 Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 wat ik heel leuk vind is:een poppetje 1 keer slaan zodat hij achter je aankomt dan blijf je om hem heen lopen todat er politie voorbij komt. omdat jij niks doet nu kunne ze jou niet oppaken.maar da poppetje probeert jou te slaan dus de politie pakt hem op lol. so droog maar leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.