Gta Bram Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2008 Ik jatte overlaatst een auto, rent dat mannetje achter me aan en ik en er loopt een agent. Dus ik stop bij die agent en dat mannetje trekt me terug uit die auto. Dan houd die agent hem onderschot en dat ventje loopt weg met zen handen omhoog! Was best lol op te zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2008 Rockstar heeft echt zijn best gedaan met de politie mensen worden aangehouden. achtervolgingen. en ze houden niet alleen jouw aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2008 Ik zie dat altijd als ik van Dukes naar Algonquin rij.. Ik vind het wel jammer dat je niet ineens auto voorbij ziet scheuren met 2 pliesie's d'r achter aan. Wat ik wel een keer had was dat een mannetje mij wou slaan, toen ging ik langs een agent en dat menneketje slaat die pliesie, en die agent die kerel helemaal overhoop schieten, muahaha! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zezima0014 Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2008 Ja, dit klopt, volgens mij staat op een brug van Bohan naar Algonquin een politie-auto tussen een vak met pionen. Die houden automobilisten aan. Dit is inderdaad heel realistisch. Ja, is waar, heb ik al 30 keer ofzo gezien, maar is wel echt vet gaaf! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.