$big$smoke$ Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Nieuwe sig gamaakt: Comments? Reageren
2fast{0} Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Ik vind hem helemaal niet goed uitgeknipt, hij is erg hoekig, ook is je render niet ingeblend wat me erg tegenvalt en ook past je achtergrond er helemaal niet bij. Ook je maat die jij gekozen hebt ik niet mijn favoriet want je kunt er erg weinig in doen en alles zit ook op elkaar en is dus veel te vol bij jou. Het enige goeie vind ik je border, sorry. Probeer plaatjes wat netter uit te knippen, en probeer je signature een beetje ruim te houden. zo kun je meer ruimte overhouden voor bijvoorbeeld leuke effecten of leuke tekst. Ik wens je nog veel succes . Mvg, 2fast{0} Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Ik vind hem helemaal niet goed uitgeknipt, hij is erg hoekig, ook is je render niet ingeblend wat me erg tegenvalt en ook past je achtergrond er helemaal niet bij. Ook je maat die jij gekozen hebt ik niet mijn favoriet want je kunt er erg weinig in doen en alles zit ook op elkaar en is dus veel te vol bij jou. Het enige goeie vind ik je border, sorry.Probeer plaatjes wat netter uit te knippen, en probeer je signature een beetje ruim te houden. zo kun je meer ruimte overhouden voor bijvoorbeeld leuke effecten of leuke tekst. Ik wens je nog veel succes . Mvg, 2fast{0} Bedankt 2fast{0}, ik ben nu 2 weken bezig met PhotoShop. Dus ook daarom is hij niet fantastisch, nog iemand? Reageren
Bossinkje Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Ik vind hem niet erg lelijk.. Toch wel een 7/10 ! Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Ik vind hem niet erg lelijk..Toch wel een 7/10 ! Bedankt, maar wat bedoel je met niet erg lelijk? Is hij ''maar'' een beetje lelijk of niet lelijk? Reageren
Bossinkje Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Ik vind hem niet erg lelijk..Toch wel een 7/10 ! Bedankt, maar wat bedoel je met niet erg lelijk? Is hij ''maar'' een beetje lelijk of niet lelijk? Nou,hij is wel mooi,maar die achtergrond vind ik niet echt goed passen.. Ik had zelf voor zwart gekozen.. Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Ik vind hem niet erg lelijk..Toch wel een 7/10 ! Bedankt, maar wat bedoel je met niet erg lelijk? Is hij ''maar'' een beetje lelijk of niet lelijk? Nou,hij is wel mooi,maar die achtergrond vind ik niet echt goed passen.. Ik had zelf voor zwart gekozen.. Achzo... Bedankt. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Je moet het ook zelf weten,als jij rood mooier vind,moet je het rood laten.. Het is je eigen keuze.. Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Je moet het ook zelf weten,als jij rood mooier vind,moet je het rood laten..Het is je eigen keuze.. Ik was gewoon even aan het experimenteren. Toch bedankt. Nog iemand? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.