Arthis Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 (bewerkt) Hee, ik heb weer een nieuwe signature gemaakt: Ik heb er veel tijd en werk ingestoken en ben er zelf erg tevreden mee Rates and commands please Edit: bedankt voor je tips, Christiaan. Ik heb een fotofilter toegevoegd en wat meer met de tekst gedaan Edit 2: alweer een nieuwe versie, ik heb voor $big$smoke$ de tekst wat aangepast: Bewerkt: 17 mei 2008 door Arthis Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Best netjes hoor, je had alleen iets meer met de tekst moeten en kunnen doen. En gebruik eens wat Photo Filters. Ga naar Image-> Adjustments-> Photo Filter en pak dan oranje ofzo en speel met de opacity. 7/10 Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Een mooie sig moet ik zeggen, wel langs de linkerkant iets te donker. Render staat op goede plaats, en past bij de achtergrond. Alleen je naam vind ik niet zo mooi, ik vind hem daar niet zo mooi staan. Al bij al toch een heel mooie sig, dat verdient 85%. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Ik vind het een erg mooie sig!! Kan er niet zoveel over zeggen 89% Reageren
KJF Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 De 2e edit vind ik het mooist, je naam staat op een betere plek, je hebt een mooie render van Iron Man gebruikt. de achtergrond is perfect, en je hebt de goede kleuren genomen. 90% Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Die tweede versie is heel mooi, nu de tekst anders staat geeft het een mooier effect vind ik. Ik geef je nu 95%. Een heel mooie sig moet ik zeggen. Reageren
raymono Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Mooie singature,ik vindt versie 2 mooier omdat die naam aan andere kant staat ik geef het een: 8/5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.