Forumrunner Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 heey guys, Ik probeer alle intel te vinden. ik hoef nog maar één bij ''One Shot One Kill'' ik heb die met die brandtrap al. Kan iemand het duidelijk uitleggen?? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 heey guys,Ik probeer alle intel te vinden. ik hoef nog maar één bij ''One Shot One Kill'' ik heb die met die brandtrap al. Kan iemand het duidelijk uitleggen?? Start de missie op Recuit, dus op het aller makkelijkste. Zorg dan dat je naar het finale gedeelte komt van deze missie, de aanval van de russen op de kermis. Nadat je een tijdje hebt gesniped komen er helikopters nieuwe troepen droppen. Wanneer je deze aanval ook weer hebt overleefd komen er weer nieuwe troepen. Om ze ergens van daan te laten komen komen ze uit huizen. Er gaan nu dus wat deuren open die eerst gesloten waren. Trek nu een sprintje naar het straatje bij de huizen. Vanaf McMillen's kant gezien ligt dit rechts. Aan de rechterkant zal ergens een deur open moeten zijn. Hierin staat je laptop op de grond. Wanneer deze twee deuren gesloten zijn, je kunt ze goed herkennen, moet je naar links gaan. Schiet wat gasten overhoop en ren naar het stuk toe waarvan de Russen op het eerste stuk kwamen. Daar zie je twee dezelfde deuren die ook open zijn, ren dan nu terug naar jouw deur, als het goed is zou deze nu open moet zijn. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 bedankt, ik heb ze nu alle 30. Ik vermaak me met infinite ammo So take a beer and RELAX Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.