Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden, kan iemand mij misschien tips geven voor het uitspelen van de missie: unfriendly competition?

Alvast bedankt.

Geplaatst:

Bij de eerste target van een afstand schieten en bij de 2e een heel goed wapen. Zorg ook ervoor dat je de heliparamedic missies hebt gedaan. 50% extra kan het verschil zijn tussen leven en dood!

Geplaatst: (bewerkt)

Unfriendly Competition is inderdaad een lastige missie. De kans dat je deze de allereerste keer dat je hem speelt haalt is klein. Voor dat je de missie begint is het aan te raden volle Health en volle body armor te hebben. Een sterk wapen kan ook altijd van pas komen.

Er zijn 2 personen die ook in de drugswereld zijn gestapt en dus een soort van concurrentie voor de Mendez Brothers vormen. Armando wil dat je beide mannen het zwijgen oplegt. Rij naar de eerste plek, een huis met een soort van hut in het midden van het water. Stop op een geruime afstand en schuil achter je wagen. Schiet nu elke bodyguard en de eerste drugsdealer dood. Probeer zoveel te schuilen, want de vijand is zwaar bewapend. Vergeet ook niet de wapens die ze achter laten op te rapen, want je zal ze nodig hebben. De 2de drugsdealer bevindt zich aan het zwembad van een hotel. Deze man heeft een verassing voor Vic en stuurt zwaar bewapende, in bikini geklede vrouwen op hem af. Nu is het een kwestie van snel richten en schieten. Wanneer je Health dreigt op te raken kan je altijd een pickup oprapen. Deze ligt aan een hek, die het zwembad van het strand scheidt. Hier heb je ook wat beschutting voor de vijandige kogels en kan je de overige vrouwen makkelijk uitschakkelen. Ik vond in deze missie het gebruik van een sniper en enkele granaten ook handig! Wanneer iedere vrouw dood is, gaat de dealer er vandoor op een quad. Achtervolg hem en probeer hem zo snel mogelijk met behulp van een drive-by uit te schakelen. Wanneer je er lang overdoet zal de dealer granaten beginnen gooien en zal een helikopter de achtervolging op je inzetten. Doe het dus snel! Voor het voltooien van deze missie krijg je slecht $1300.

Bewerkt: door Svenie
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb deze missie 5 minuten geleden uitgespeeld,blijf rond het zwembad lopen,en zorg ervoor dat als je bijna dood bent,je terug het healt icoon opneemt,zzo kun je verder,loop weer terug of blijf bij die plaats tot het terug verschijnt,hangt af van hoeveel je er nog moet schieten,zo heb ik het gedaan ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...