NigelSlangen Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 hey ik wil graag op GTA IV co-op met me broertje hoe kan dat alvast bedankt! p.s op de hoes achterop staat co-op 2-4 Reageren
Little Jacob Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Volgens mij kan dit niet, trouwens weet wel zeker. En waarvoor moest er een pol bij Reageren
NigelSlangen Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Volgens mij kan dit niet, trouwens weet wel zeker.En waarvoor moest er een pol bij gewoon maar bij sommige missies toch? Reageren
Little Jacob Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Nee, het is niet mogelijk om Co-op te spelen dus met 2 controllers, en dus ook niet in missie's. Helaas! Reageren
gtaNiNi Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Ik vind het altijd wel leuk als er een poll bij staat. Zeker nu als er tussen staat "weet ik niet" want ik weet het niet dus. Maar wat ik nu hier lees, kan het dus helaas niet Reageren
-GJ- Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Je kan alleen multiplayer doen met meerdere Xbox'en (of PS3's), over Xbox Live (of PSN). Je kan dan wel een gamemode doen dat je een soort missies moet doen, wie als eerste bij een mannetje is, en dat je de anderen dan moet afknallen zodat jij sneller bent etc.. maar je hebt geen "echte" co-op missies.. Reageren
NigelSlangen Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Je kan alleen multiplayer doen met meerdere Xbox'en (of PS3's), over Xbox Live (of PSN).Je kan dan wel een gamemode doen dat je een soort missies moet doen, wie als eerste bij een mannetje is, en dat je de anderen dan moet afknallen zodat jij sneller bent etc.. maar je hebt geen "echte" co-op missies.. jaa hoe kan dat! die game mode plz! alvast bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.