Jump to content

mobiel


jordygrunn

Recommended Posts

Je hebt allemaal cheats. Die moet je intoetsen. Door twee keer op het pijltje naar boven te klikken en dan het nummer van de cheat in te toetsen. Dan klik je op het groene telefoontje. Als het goed is werkt de cheat dan. De cheats blijven helaas niet voor altijd in de telefoon staan. Je zal ze elke keer opnieuw moeten intypen.

Op wikigta staan alle cheats voor GTA IV. Namelijk Hier. Kies een cheat uit, en toets die in.

Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt allemaal cheats. Die moet je intoetsen. Door twee keer op het pijltje naar boven te klikken en dan het nummer van de cheat in te toetsen. Dan klik je op het groene telefoontje. Als het goed is werkt de cheat dan. De cheats blijven helaas niet voor altijd in de telefoon staan. Je zal ze elke keer opnieuw moeten intypen.

Op wikigta staan alle cheats voor GTA IV. Namelijk Hier. Kies een cheat uit, en toets die in.

Veel succes!

IK GELLUKKIG HEB ALTIJD CHEATS ERIN STAAN (IK HEB XBOX 360) LANG LEVE DE XBOX 360 voor altijd cheats erin staan (jij zeker ps3)? :cya:

p.s het is een zwarte telefoontje de achterond kan je veranderen bij de 2de WHIZZ telefoon die je van Playboy X krijgt![/font]

Bewerkt: door NigelSlangen
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt allemaal cheats. Die moet je intoetsen. Door twee keer op het pijltje naar boven te klikken en dan het nummer van de cheat in te toetsen. Dan klik je op het groene telefoontje. Als het goed is werkt de cheat dan. De cheats blijven helaas niet voor altijd in de telefoon staan. Je zal ze elke keer opnieuw moeten intypen.

Op wikigta staan alle cheats voor GTA IV. Namelijk Hier. Kies een cheat uit, en toets die in.

Veel succes!

IK GELLUKKIG HEB ALTIJD CHEATS ERIN STAAN (IK HEB XBOX 360) LANG LEVE DE XBOX 360 voor altijd cheats erin staan (jij zeker ps3)? :cya:

p.s het is een zwarte telefoontje de achterond kan je veranderen bij de 2de WHIZZ telefoon die je van Playboy X krijgt![/font]

Dat is niet waar. Als je een cheat hebt gebruikt en dan gebruik je 'm een hele tijd niet dan verdwijnt ie maar als je alle cheats de hele tijd gebruikt dan blijven ze wel staan. Daar is helemaal geen verschil tussen de Xdoos 360 en PlayStation 3

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt allemaal cheats. Die moet je intoetsen. Door twee keer op het pijltje naar boven te klikken en dan het nummer van de cheat in te toetsen. Dan klik je op het groene telefoontje. Als het goed is werkt de cheat dan. De cheats blijven helaas niet voor altijd in de telefoon staan. Je zal ze elke keer opnieuw moeten intypen.

Op wikigta staan alle cheats voor GTA IV. Namelijk Hier. Kies een cheat uit, en toets die in.

Veel succes!

IK GELLUKKIG HEB ALTIJD CHEATS ERIN STAAN (IK HEB XBOX 360) LANG LEVE DE XBOX 360 voor altijd cheats erin staan (jij zeker ps3)? :cya:

p.s het is een zwarte telefoontje de achterond kan je veranderen bij de 2de WHIZZ telefoon die je van Playboy X krijgt![/font]

Dat is niet waar. Als je een cheat hebt gebruikt en dan gebruik je 'm een hele tijd niet dan verdwijnt ie maar als je alle cheats de hele tijd gebruikt dan blijven ze wel staan. Daar is helemaal geen verschil tussen de Xdoos 360 en PlayStation 3

ja sorry niet slecht bedoeld :7
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Ik krijg met geen mogelijkheid de gsm te voorschijn. Hoe vaak ik ook op het pijltje "boven" druk, ik blijf alleen het schrem zien (een half mobieltje). Heeft iemand een tip om dit op te lossen?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Ik krijg met geen mogelijkheid de gsm te voorschijn. Hoe vaak ik ook op het pijltje "boven" druk, ik blijf alleen het schrem zien (een half mobieltje). Heeft iemand een tip om dit op te lossen?

Je krijgt ja GSM van Roman pas na een aantal missie's !!

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Ik krijg met geen mogelijkheid de gsm te voorschijn. Hoe vaak ik ook op het pijltje "boven" druk, ik blijf alleen het schrem zien (een half mobieltje). Heeft iemand een tip om dit op te lossen?

Je krijgt ja GSM van Roman pas na een aantal missie's !!

...En als dat niet helpt, snel een nieuwe controller aan gaan schaffen! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Om de menu van je GSM te krijgen doe je pijl omhoog en X en om een nummer(cheat) in te tikken, doe je 2 maal pijltje omhoog en kom je aan je toetsenbord, druk dan je nummer in, bel ernaar, en dan word dat opgeslaan.

Succes :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...