Gijsso Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Kan iemand de locatie geven van Eroticcars?? Ik heb door heel Alderney gereden maar ik kon het absoluut niet vinden. Alvast bedankt GTAG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Click here to view the SnapMap Volgens mij hier, of daar in de buurt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Click here to view the SnapMapVolgens mij hier, of daar in de buurt Inderdaad, om iets specifieker te zijn is het hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 A'ight, my bad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Ik ben daar net geweest maar er staan allee maar slechte auto's. Weet iemand waar je hele goede sportwagens enzo kunt krijgen?? Ik ken al de locatie van de Turismo dealer (de Grotti het fictieve Ferrari). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.